2. ruj 2010.

Losos




Divna riba,fino povrce,ma predivan rucak !!!!
Uz par namirnica i ne bas puno vremena moze se fino jesti.
Imala sam ove namirnice:




3 kom lososa bez kostiju i kozice
1 glavica brokuli
3 mrkve
2 krompira
mahune-koliko stane u saku ruke :)
400ml vrhnja za kuhanje
sol,biber,kurkurma,limun

Povrce sam ocistila ,isjekla na komadice i stavila da se kuha na pari.



Odreske lososa sam posolila,dodala malo svjeze mljevenog biber i nakapala sa malo limuna.

Poslagala ih u lim u kojem ih pecem ,prelila sa vrhnjem u koje sam dodala 1/2 zlicice kurkume u prahu i stavila da se pece u predhodno zagrijanu rernu na 180C oko 15 minuta.



Kad pocme vrhnje da kuha,izvadite van,imacete divan umak za povrce,a losos ce biti jako ukusan .





















Posluzite peceni losos sa kuhanim povrcem,preliveno umakom.
Prijatno !!

Original se moze naci ovdje !

Broj komentara: 8:

  1. Losos volim na sve načine, najviše dimljeni. Ovo jako lijepo i fino izgleda, sastojci su super i baš sam nešto ogladnila!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je za mene savršen ručak, losos i povrće...m...

    OdgovoriIzbriši
  3. Kod Ruže u kuhinji uvek samo najkvalitetniji sastojci. Odličan recept. Nemam električni stimer, ali imam od bambusa koji obožavam!

    OdgovoriIzbriši
  4. ovo je odlicno, dolazim na rucak :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa Ruzo ti samo specijalitet pravis...

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma nije ovo nikakav specijalitet,samo pokusavam da sve u kuci zadovoljim ruckom,jer svakom ima nesto sto mu se ne svida,ovako prolazi !!1Povrce se moze i kuhati u vodi,ja ovako radim radi suzenog prostora :)..bambus i ja ponekad upotrebim ,ali ovako mi je lakse !!
    Kad god ste u situaciji da navratite ,sammo dodite uvijek se moze spremiti ,priprema je jednostavna i brza!!!
    Hvala Surac i kod tebe ima da se bira !!;)

    OdgovoriIzbriši
  7. jako lijepo i vjerujem finoo!
    Zahvaljujem na lijepim komentarima na mom blogu:)
    Od sad vas pratim:)
    Pozdrav iz Hrvatske.

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan ručak, jako volim losos, pa još ovako pripremljen i uz povrće..... Savršeno !!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.