8. ožu 2014.

Pita od sira i paradajza s podlogom od palente





         Malo za promjenu..u podlogu sam dodala palentu.
Meni je ovo divna ljetna vecera ili lagana vecera za toplije vrijeme.




Podloga od palente

80gr svenamjenskog brasna
165gr instant palente
120gr maslaca
5-6 zlica hladne vode
1 zlicica suhog mazurana ili mix italijanskih trava
malo soli


    Sve namirnice staviti u procesor za hranu i napraviti tijesto,kao i za druge vrste pita kad radite prhko tijesto,samo ovo tijesto NE mora odmarati nego se odmah pece.

Tijesto je mekano,ali ako treba pobrasnite ruke i lagano rastanjite u kalupu za pite(sa pomicnim dnom)..dno i stranice.
Stavite na tijesto papir za pecenje i na to grah ili perlice koje za to sluze...peci na 180C u predhodno zagrijanoj rerni 15 minuta.

Skinuti sadrzaj zajedno sa papirom i nastvaiti peci jos 10-ak minuta,da bude lijpa korica .

U meduvremenu napraviti nadjev.

300gr krem sira
200gr ricotta sira
4 jaja
25gr parmezana,svjeze rendanog

Paradajz,kakav imate..ja sam koristila cerry paradajz.

U pecenu podlogu za pitu nasuti nadjev te odozgo poslagati cerry paradajz  ili ako koristite veliki  ili roma paradajz,tada bi bilo dobro staviti ga na par minuta da se pece.
staviti paitu da e pece 30 minuta.




**
Paradajz,"Roma" presjeci na pola,presjecene strane moraju biti gore...malo ih pouljiti maslinovim uljem i posuti sa zacinskimtravama i malo bibera..peci,koliko i tijesto za pitu.
Ako je obicni paradajz,njega samo isjeci na snite/kriske i poslagati odozgo ,malo pouljiti i staviti zacine..na uobicajen nacin peci pitu.

Broj komentara: 8:

  1. Mirjana više nego fanatstično!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mirce, ja se tek probudila i listam fejs i ovo mi prvo izadje :)))))
    Slicice su ti prelepe, a sigurno je i tart takav. Pa zavidim tvojima kad se uz tvoje majstorije probude :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgleda kao torta! Okus je sigurno fantastičan!

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni ova pita izgleda fantastično! Još da nam dodje toplije vreme ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Izgleda odlično! Taman danas zasjalo sunce, na balkonu ko da je ljeto, bio bi ovo odličan ručak :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno izgleda, moram ovo isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo je nešto baš posebno, sviđa mi se cijela kombinacija, a izgleda prelijepo !

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.