12. sij 2015.

Jakobove kapice







Zapocela je Nova Godina  a ja jos nisam spremna za nju,no jesti se mora.


Ako ste voljni za malo pripreme  i aktivnosti,ne gubimo vrijeme ,vec  zapocnimo...

Jakobove kapice,koliko mozete sebi dozvoliti pojesti jer ja ih jako volim !!
prsuta 4 snite

...prsut naglo preprziti u tavi,skloniti na tanjur.
U istoj tavi ispeci jakobove kapice koje treba dobro posusiti papirnim ubrusom i malo posoliti i pobiberiti,peci po 1 mi nut svaku stranu ! 


Za umak treba skuhati u manjoj serpi:

3 mrkve
1 cenj cesnjak
1/3 salice(od 250ml)povrtnog temeljca 
jos dodati 
2 zlice vrhnja za kuhanje
1 zlica maslaca

..kada je skuhano staviti u blender ili stapnim mixerom napraviti pire od mrkve.






Napraviti i preljev

2 zlice maslinovog ulja
par listova svjezeg bosiljka
limunova korica i sok
  
..sve izblendati isli rucno isjeckati i ovim preljevom preliti pecene jakobove kapice




Izvor recepta

Drugi dio izgleda ovako




                 Posto bas nemam puuuno vremena za dugosatnu pripremu vecere,onda ja to ubrzam ,pa ispadne ovako...
...malo luka prodinstati na maslinovom ulju,dodati 1 cenj cesnjak/bijelog luka,2-3 svjeza paradajza,koje najprije posurite vrelom vodom,zatim brzo stavite u hladnu vodu,tako da se kozica lako skine,zatim ocistite od sjemenki i nasjeckajte na kockice i tododajte u luk,jos dinstajte uz dodatak bijelog vina oko 50 ml.
Ako imate dodajte zlicu isjeckanog persina,bosiljka ili origana,i malu zlicu kapara.

Dok se umak kuha ,skuhajte 250gr suhih spageta,ta kolicina je dovoljna za nas dvoje 

Skuhane spagete onako iz vode prebacite u tavu ili serpu u kojoj se nalzai umak..ako treba dodajte malo vode u kojima se kuhale spagete...e sada ja sam imala jkobove kapice pa sam ih ispekla na tavi i dodala u umak a od nekih sam pravila "fensi" veceru za moje juniore !!!!



Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.