4. ruj 2015.

Jogurt sa chia sjemenkama

           Za zdraviji nacin ishrane  treba volje a i novca.
Moj muz je zbog zdrstvenih razloga,sam sebi odredio sta moze jesti a zatim svakodnevno smanjivao kolicinu hrane na tanjuru,zamjenivao je necim sto mu vise pase.

Postigao je cilj i svoju kilazu  jos uvijek odrzava,dok se to ne moze reci za mene.

Ja doduse,jedem ono sto volim,a kako sam svakodnevno u dodiru i pripremi velikih kolicina hrane,zaboravim se pa sve isprobam i naravno jos jedem kuci :(

Dane koje ne radim,volim opusteno i polako da iskoristim.
Ranoranilac sam,pa ujutro sebi  volim da spremim ovaj divan puding od jogurta i chia sjemneki..jednostavno,brzo,ukusno!!




Jogurt sa chia sjemenkama

1casa mlijeka
(ja koristim bademovo)
1 casa jogurta
(obicno je grcki jogurt)
1 zlicica vanilin essencije
1/4 case chia sjemneki
voce-po zelji,kivi,jabuka,naranca,jagode...





 Izmijesati mlijeko.vaniliju,jogurt sa chia sjemenkama,pa slagati red jogurta ,red voca ili jogurt staviti u casu ili zdjelicu,pa odozgo dodati voce!!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.