29. ruj 2009.

Orahov slozenac




Rano sam napustila moju rodnu Slavoniju,
ali jos uvijek volim da za posebne goste,za Blagdane,
rodendane,napravim poslastice,kakve mi Slavonci volimo !!!!:)


Biskvit
- 5 jaja
- 150gr secera
- 5 zlica vode
- 3 zlice mljevenog keksa(petit,plazma,..)
- rum-po zelji
- 5 zlica brasna
- 150gr oraha
- 1 list oblatne

Krema I

- 4 zumanjka
- 200gr secera u prahu
- 250gr maslaca
- malo limunovog soka

Krema II

- 200gr oraha
- 4 vanilin secera
- 150gr secera
- 5-6 zlica vrelog mlijeka

cokoladna glazura
- 100gr cokolade 1-2 zlice ulja


Biskvit:

Bijelanjke i secer utuci u cvrs snijeg,dodati
zumanjke,vodu,keks,par kapi ruma,brasno i orahe.
Ispeci biskvit na 180C,oko 25 minuta.

List oblatne premazati KREMOM I ,pa staviti biskvit,
zatim ga premazati KREMOM II,premazati tankim slojem

marmelade,pa preliti cokoladom.

Krema I

zumanjke sa secerom u prahu gusto ukuhati na pari.
U ohladeno dodati pjenasto izraden maslac.

Krema II

Mljevene orahe i obje vrste secera preliti sa par
(5-6) kasika vrelog mlijeka,ali da ne bude rijetko !

Cokoladna glazura

Otopiti cokoladu na pari,dodati ulje i preliti kolac .

Broj komentara: 5:

  1. Ovo je jedan od onih nasih pravih, domacih, zasitnih kolaca. Bas bi se sada rado posluzila, sigurno se topi u ustima.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je stvarno divan i kvalitetan kolač!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno izgleda, mislim da sam upravo takav recept prije nekoliko dana negdje označila da isprobam :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš mi se ovo sviđa! Volim izdašne kolače.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.