29. ruj 2009.

Quiche od spinata i sparoga




Toliko promjena se izdesavalo u mom zivotu,pa ni promijene ishrane mi nisu promakle...

Quiche,sam pocela praviti dolaskom u australiju!..moji su ih sa zadovoljstvom prihvatili.

Jako su jednostavne,lijepe,ukusne..malo maste i na stolu mozete imati divan rucak ili veceru...cak sata vise,ja ih cesto pravim u manjim kalupima,pa su jos privlacnije...

Ovaj kalup je dimenzija12.5x35cm i taman je za moju porodicu ,a od kolicine tijesta dobiju se 4-6 manjih quiches..!!


Tijesto

180gr brasna
120gr maslaca
1 zumanjak
1.5 zlica vode(hladne)

Nadjev

1 zavezljaj sparoga(200gr)
100gr spinata(odmrznuti,ocjediti od vode)
2 jaja
3/4 case vrhnja za kuhanje
2 zlice kiselog vrhnja
2/3 sira za pizzu (ili neki drugi sir)

U zdjelu staviti brasno i maslac,pa prstima napraviti mrvice,
dodatizumanjak,i vodu,pa umijesiti tijesto.
Ostaviti u hladnjak da odmara 10-ak minuta.

Obloziti kalup sa tijestom,staviti 5 minuta u zamrzivac
izvaditi i oblozoti papirom za pecenje,pa nasuti suhi grah i peci na 200Coko 10 minuta.

izvaditi sve iz pecnice,skloniti papir i grah i ponovo peci 10 minuta,tj da porumeni.


Sada,poslagati po dnu,ocijeden od vode spinat,zatim
sloziti sir ,pa sparoge,kojima ste odrezali tvrdi dio i sloziti
ih jednu pored druge.

Zaliti mijesavinom jaja,vrhnja,te staviti peci u predhodno zagrijanu pecnicu,
na 180C,oko35-40minuta.



Posluziti uz puno salate po vasem izboru !!
casa=250ml

Evo jos jena slika,meni omiljene Quiche sa povrcem i sunkom !!

2 komentara:

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.