4. lis 2009.

Svinjetina u umaku od kapara




Moji recepti su raznoliki..ali dosta prevladava meso,jer svi volimo meso....zastupljene su sve vrste,ali ja se nekako uvijek prihvatim svinjskog mesa..
Kad se provede 17 god.sa roditeljima i svake godine prisustvujete "kolinju',tada jednostavno ostane nesto sto se uvijek pamti..to je bila zimska hrana,pored graha,kiselog kupusa i krumpira..suho meso !!! uvijek mi se smijesak stvori na licu,kad se samo sjetim susare i mesa u njoj..:))
Vidite o cemu razmislja onaj koji voli da jede !!??:))

potrebno je - 4 svinjska kotleta(bez kostiju-kare))
- 50gr brasna
- maslinovo ulje,sol,biber
- 20gr maslaca
- 1 limun-samo sok
- 2 zlice kapara
- 250ml povrtne juhe(vode)

Priprema
Meso posusiti ubrusom i zaciniti sa soli i biberom.
Uvaljati u brasno istaviti peci.

Peci sa obje strane,peceno odloziti na tanjur i
pokriti folijom.

U istu tavu,u kojoj se peko meso,dodati
maslac i ostatak brasna,pa lagano prziti 2-3 minuta,zatim
dodati povrtnu juhu ili vodu,pustiti da umak ukuha,do vama
zeljene gustine.

ako zelite vise umaka dodajete vise brasna,onosno juhe(vode).
Po zelji mozete umak procjediti,pa zatim dodati iscjeden limunov sok i kapare.
Pustiti da se sve prozme,pa preliti preko kotleta.

Kotlete sluziti na prepecenom kruhu,prelivene umakom uz salatu po zelji !!
Dobar tek !!

Broj komentara: 5:

  1. Bas je dobro, odlicna ideja za sutrasnji rucak :)

    OdgovoriIzbriši
  2. moram priznati da ne bi spojila kapare i svinjetinu ali stvarno zvuči sjajno

    OdgovoriIzbriši
  3. E,da..meni je prvo bilo smijesno jesti sos od jabuka sa pecenom svinjetinom,jer taj sos/kasica,mi je dolazilo kao hrana za malu djecu...ma kako je vrijeme mog boravka u australiji odmicalo ,tako sam se i ja sve vise privikavala na promjene,pa sada je to uobicajena postava na mom stolu,a isto ta ko puretina i sos od brusnica...vise mi je godilo u nekom kolacu,no ako nikada ,kao ja npr.niste jeli nesto tako ,prije..svakako je je malo strano,no,ja volim probavati hranu,...ovo mi se doista dopalo jer mi slanost i kisekast okus kapara jako fino povezao sa krtom svinjetinom ,koju ako ne zacinite ne mozete ocekivati poseban okus jela..!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mnogima je svinjetina ostalu u sjećanju na neka prijašnja vremena. Volim kombinacije kontra okusa i probala sam je npr. sa suhim šljivama, suhim smokvama i grožđem, a bome mogla bih probati i s kaparima.
    Lijep pozdrav - nena

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.