4. sij 2010.

Cokoladno-bademasti kolac


Svake godine Januar mijesec mi je prepun obaveza.
Uvijek radim za Praznike,pa tako sam i ove godine izasla u susret svom mladom kolegi i sastavila 2 nedjelje rada bez odmora,ma nije to nista za jednu 43-ogodisnju,zenu,majku dvoje djece i najdobrijeg muza na Svijetu !!

Mom kolegi je 28 god,ima 3 pomocice i kaze da je umoran od posla!!:))Ja nisam !!
Danas sam napravila par vrsta kolaca,za meni dragu osobu,jer se priblizava Pravoslavni Bozic,pa da su kolaci gotovi!!

Kako su svi kolaci bili namjenjeni drugome,morala sam i jedan napraviti za nas.
Fin,cokoladni i ne tako veliki,da se brzo pojede !!:)

Sastojci
- 80ml vrele vode
- 150 gr otopljene cokolade
- 150gr neslanog maslaca
- 265gr smedeg secera
- 125gr badema(samljevenih)
- 4 jaja
- 35gr kakao u prahu
Priprema
Zagrijati rernu do 180c !

U vreloj vodi razmutiti kakao u prahu,pa dodati
maslac,cokoladu,secer.

Sve mijesati dok se sve namirnice fino ne povezu,zatim dodati
jedan po jedan zumanjak,bademe i cvrsto ulupane bjelanjke,
koje zicom za mucenje,lagano u dva puta umijesamo u cokoladnu smijesu .

Lim,cetvrtast(19×19),obloziti papirom za pecenje,
pa sipati dobivenu cokoladnu smjesu i staviti peci

na 180C,oko 40-45minuta !!
Kolac se ne smije presusiti,mora ostati vlazan u sredini,ali ne i ne pecen!

Ohladiti,pa izrezati na kocke i posuti sa dosta
kakaa u prahu ili cokolade !!

Moze se posluziti sa vocem i slagom ili po Vasoj zelji !!!!

Broj komentara: 6:

  1. Prekrasan i jednostavan kolac. Jos uz svjeze voce, a mozda ne bi bila losa ni krema od mascarponea. Odlican.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mirjana draga uvijek mi pođu zazubice kada vidim ove tvoje sličice. I ovaj je izvrstan i što je isto vrlo važno i ne zahtjeva previše truda!

    OdgovoriIzbriši
  3. Dajana,u restoranu ga posluzujemo uz mascarpone ,ali cesto i uz sladoled,no komadici su kolaca dosta manji,moja ga djeca jedu samostalno!:)
    Jednostavan je i fin i uporedo se moze raditi s nekim drugim poslom!
    ha,ha, ja sam uvijek vrijedna na pocetku,ali pokleknem na kraju !! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno ti ovo izgleda ovako sa voćem kao protutežom "teškoj" čokoladi i bademima. Kolač ovako po receptu mora da je odličan!
    Fotka preslatka!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako volim ovakve kolace. Mocno izgleda, pravo.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.