6. sij 2010.

Dip od oraha i paprike



Nisam ja veliki ljubitelj dipova,ma ustavri "ne znam" da jedem ta posluzenja!!
Sjediti i grickati,nisam navikla,uvijek sam u pokretu,a kada sam gladna,uzmem nesto konkretno i najedem se.
Za mene grickalice,samo pokvare rucak,dok moja kcerka voli umakalice,grickalicei naravno TV ili knjigu za citanje,ja suprotno od svega toga!!
Posto moji ukucani nose hranu sa sobom,svi osim mene :),dosta cesto koristim ovaj dip,kao namaz po kruhu !!

Sastojci
- 3 velike crvene paprike
- 1 ljuta feferona(ako volite ljuto)??
- 2 cesnja cesnjaka
- 1/2 case svijezih mrvica
- 1/2 case oraha(przenih)
- 1 zlica limunovog soka
- 1 zlicica cumin -ako volite??
- 1/4 case maslinovog ulja
Priprema
Papriku,oprati,obrisati i staviti peci(kao za salatu).
Pecenu oguliti i ocistiti od sjemenki.
Napraviti svijeze mrvice!

U multipraktik staviti papriku(i feferonu ako volite ljuto),
cesnjak,orahe(malo proprzene),limunov sok,pa samljeti…da se dobije fina maziva smjesa.



Dodati ulje i vise ako je potrebno,svijeze mrvice,pa sve sjediniti.
Zacini po zelji(soli,bibera).
Staviti u zdjelice i posluziti.



DIP/NAMAZ OD SLANUTKA I MRKVE



2 zlice maslinovog ulja
- 1 zlicica cumin (ako volite)
- 1zlicica coriander(ako volite)
- malo suhog chilli-a
- 2 velike mrkve ili (300gr bundeve)
- 2 cesnja cesnjaka
- 400gr slanutka(ja koristila iz konzerve)
- 1 zlica Tahini paste
- 1 zlica limunovog soka
- tople vode-po potrebi
Priprema
Mtkvu osistiti,nasjeckati,pa staviti u
serpicu na maslinovo ulje da se przi.

Dodati cesnjak i zajedno dinstati pod poklopcem,
uz dodatak vode,dok mrkva ne omeksa.

Ohladiti,pa staviti u multipraktik,zajedno sa svim ostalim
dodacima i umutiti smjesu,koja se fino moze razmazivati,

Zaciniti po ukusu i posluziti

Broj komentara: 6:

  1. Zvuči baš super, pikantno, sviđa mi se ovaj dodatak prženih oraha!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah, šta mi radiš! Super su i meni se sviđa malo pikantnije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Da i meni se čine vrlo, vrlo upotrebljivi, pogotovo što ja volim sve moguće namaze!
    Boje su mi odlične! Probati ću svakako!

    OdgovoriIzbriši
  4. Oba mi se dopadaju. Ja volim dipove, mada su naravno oni rezervisani za neki koktel stolić, a ovakvo što bi rado koristila za mazanje po prepečenom kruhu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja volim dipove i cesto ih pravim. ovaj od paprika sam pravila, po tvome receptu sa coolinarike (ili je neki slican) i odlican je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pravila sam dip od oraha i paprike,čak i objavila na blogu-link na recept sa cool...Ovaj drugi dip mi zvuči takodje dobro,slanutak sam vrlo malo koristila,...a bas mi se dopada!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.