26. lip 2010.

Hrenovke u tijestu


Dosavsi u Australiju,promijenili smo dosta toga u nasoj ishrani.
Npr. hrenovke,njih u nasoj zemlji nisam gotovo nikada kupovala,a pitati cete se zasto,pa jednostavno smo imali uvijek svijezih i dimljenih,suhih kobasica i nekako smo njih vise konzumirali nego hrenovke,a i roditelji bi rekli;"Pa zasto jedes to "smece',kad imas domacu hranu!"
Medutim vremena se mijenjaju,ja i dalje mogu,a i ne moram da ih jedem,no,jako su mi pogodne za djecja okupljanja,rodendanske proslave,..ne znam zasto ,ali djeca ih vole!

Za tijesto vam je potrebno:
150 g svježeg sira
4 žlice mlijeka
1 žumanjak
1/2 bjelanjka
4 žlice ulja
1 žličica soli
250 g brašna
1 vrećica Praška za pecivo
hrenovke(male)

1/2 bjelanjka -koristiti za premaz tijesta

Sir pomiješajte s mlijekom,žumanjkom,pola bjelanjka, uljem, solju i brašnom izmješanim s praškom za pecivo.
Tijesto razvaljajte i izrežite prema velicini hrenovki,ja sam koristila manje hrenovke,a vi -po zelji.


Hrenovku zavijte u tijesto i premažite mlijekom, a sa strane bjelanjkom.
Pecite u namašćenom limu oko 20-tak minuta

3 komentara:

  1. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se ovo tijesto što je u njemu svježi sir! Malo laganija varijanta:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Svidja mi se testo sa sirom, i nemam nista protiv ovih finih, slanih zalogajcica...ustvari, sad bih najradije poruckala jednu rolnicu sa tanjira!;)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.