6. srp 2010.

Cokolada/chocolate pots de cream



Imali li netko da ne voli jesti cokoladu,mislim cokoladu u svim oblicima!!??
U zimskom periodu se dosta jedu okusom "tezi' kolaci i poslastice.
Ovih dana je kod nas skolski odmor od 2 tjedna i to znaci da ja stalno nesto spremam u kuhinji.
Moje mlade dijete jede svaka tri sta isto kao da je u skoli,ali u skoli jede sto je ponio u svom boxu za hranu,a kuci izmislja.Hoce da je nesto cokoladno,mekano i da je samo za jedan dan,kao sutra bi trebalo ponovo svjeze da se spremi???:/izluduje on tako mene ,ja popustam,jer tako brzo raste da cu uskoro zaliti sto su odrasli nabrzinu.
pravili smo cokoladni puding u manjim casicama,time ujedno smirujem prepirku i ustaljenu podbadalicu"ja imam vise !!"
Kao sto sam rekla treba nam 6-8 casica,ja sam imala 4 i jos dodala 2 od kave !!

Recept je preuzet od  australskog chefa C Stona


Chocolate pots de creme

1+2/3 case(250ml) vrhnja za kuhanje
1+1/4 case mlijeka
1/2 case secera
1 zlicica vanilija extrakta
250gr tamne cokolade(50% ili 70% cacao)
6 zumanjaka

Stavite resetku u rerni na sredinu rerne,to je najbolja pozicija na kokoj se kuhaju kolacici.
Zagrijati rernu na 180C.
U serpicu staviti vrhnje,mlijeko,vaniliju i secer i pustiti da zakuha,pa preliti ili dodati cokoladu u komadici i mijesati da se istopi i prohladi.
Zumanjke dobro izijesati i u tankom mlazu dodati u cokoladnu smjesu(kao kad se pravi majoneza),uz stalno mijesanje.



Casice za kolacice namazati maslacem i sipati podjenako u sve .
staviti u tepsiju,sipati vodu do polovine vanjskog dijela casica,pa sve prekriti aluminijskom folijom ili ih mozete pojedinacno prekriti folijom,meni je jednostavnije kad jednom folijom prekrijem sve.
staviti u zagrijanu rernu da se kuhaju u pari oko 40 minuta,ali meni je trebalo 30 minuta,zato sto su casice manje,pa se brze zgotovilo.
U sredini se moraju jos malo tresti,a hladenjem ce se stvrdnuti .



Dosta podsjecaju na cokoladni puding iz vrecice ,ali okus je totalno drugaciji,posebno cokoljubci znaju razliku,jer moja kcerka je cokoholik i nije bila kuci kada smo ja i Sasha ovo spremali..probala je misleci da je obican puding i uozbiljila se pitavsi me:"Ovo si ti pravila?"jeee,sta je nesto ne valja?,pitala sam ?
"Ma ne,nego je dosta jak,bas cokoladno -cokoladni",tako je odgovorila :D


Evo sada i nacin kako utrositi preostale bjelanjke!!

Chocolate souffles

15gr maslaca
1/3 case(250ml) secera
+ secer za posipanje kalupa
125 gr kvalitetne cokolade(60-70% cacao)
1/2 case hladne vode
1/3 case gorkog kakaa
6 bjelanjaka
secer u prahu

zaqgrijati rernu na 180C.
Premazati maslacem kalupe za suffles i posuti secerom.
staviti na pleh za pecenje.

U zdjeli iznad pare otopiti cokoladu,dodati hladnu vodu i kakoa u prahu,sve dobroi izmijesati u homogenu smjesu.Ostaviti na stranu

U vecoj zdjeli umutiti bjelanjke uz dodavanje secera.Kada su cvrsto umuceni bjelanjci,dodati po malo u cokoladnu smjesu i zicom za mijesanje laganim pokretima okretai da se smjesa sjedini,kad se sve umijesa,izgledace kao cokoladni mousse.

Podijeliti smjesu u pripremljene kalupice i peci oko 12 minuta,tj dok se napuhnu,ali jos uvijek ima puno mjehurica,izgleda kao spuzvasto tijesto!!
Posuti s malo secera u prahu i odmah posluziti .

Broj komentara: 6:

  1. Mmmm... prekrasno, za prste polizati. Joj, kako bih ja oblizala ove tvoje šalice:))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Ružo imam malu nagradicu za Vas ! Svratite na moj blog ! Veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. Svidjaju mi se oba receptica, za cokoladu sam uvek raspolozena pa jos kad je ovako lepo posluzena u ovim malenim soljicama, mmmm...kako samo odoleti?;)))

    OdgovoriIzbriši
  4. I kod mene na blogu ceka te jedna nagradica :) http://casadevainilla.blogspot.com/2010/07/nagrade.html

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.