28. ruj 2010.

Kis(Quiches)



Jako sam nezadovoljna odgovorima kada se pita :"Koja je razlika izmedu kisa,tarta,pite,..??"
Svako ima neku svoju verziju odgovora ,misljenja,pa tako i ja moju.
Kis dolazi iz Francuske kuhinje.
Temelji se na kremi od jaja,mlijeka i vrhnja,a uz to dolaze dodaci od povrca,mesa,ribe,sira,...
Ako znam da cu imati dosta gostiju,ja napravim tijesto i zamrznem,tako da mi je barem to spremno,a ostalo ide lako.
Pravila sam dva kisa od istog tijesta,samo razliciti oblici i nadjev !!!!!

LOSOS KIS
tijesto
2 case brasna
50gr maslaca
1 zumanjak
1/2 zlicice soli
2-3 zlice hladne vode

Nadjev
150gr dimljenog lososa
4 jaja
300ml vrhnja za kuhanje
1/4 case persuna isjecati
malo kopra ,ako imate
50gr sira za pizzu

Sve sam stavila u multipraktik,pulsala na dugme dok se nisu napravile mrvice,zatim sam istresla na sto i rukama oblikovala loptu,zamotala u prozirnu foliju i ostavila u frizider 30-ak minuta.



Izvadila sam tijesto,razvila i popunjavala oblike koje sam si odredila.
Pazljivo popunila svaku pukotinu,da mi ne curi nadjev,zatim obrezala vrh po kalupicuc i postavila papir za pecenje preko tijesta.

Napunila perlicama da drzi tezinu dok se tijesto pece.



Tijesto peci tako pokriveno 10 minuta na 180C,zatim sve skinuti i nastaviti peci jos 10 minuta,ako je kis veci treba i vise minuta da se pece.



Izvaditi kalupe sa tijestom,poceti slagati nadjev.
stavila sam naribani sir,persunov list koji sam isjeckala,malo kopra iskidani losos i zalila sa smjesom jaja,vrhnja i zacina.



Stvaila peci ponovo u rernu na 180C oko 25 minuta.odnosno dok ne dobije lijepu rumenu boju !!



Posluziti !!

*************************************************

KIS OD GRASKA I PANCETE



Isto tijesto kao u predhodnom postu,samo je nadjev drugaciji;
Za ovaj vam je potrebno :
1/2case brasna
2 jaja
1/2 case vrhnja za kuhanje
100gr pancete ili kuhane sunke
100gr feta sira
50 gr sira za pizzu
100gr cherry paradajza

tijesto napraviti na isti nacin,staviti da odmori,zatim razviti u velicini kalupa,peci pokriveno papirom za pecnje i popunjeno perlicama ili grahom/rizom...sta vec imate.
Peci oko 10 minuta,zatim sve skloniti ,pa vratiti tijesto ponovo da se pece ,slijedecih 10-ak minuta.
Nakon ovog pecenja,tijesto popuniti nadjevom i ponovo vratiti da se ispece do kraja..narednih 35 minuta,tj.dok ne porumeni.



Posluziti uz puuuno salate !!!:)

Broj komentara: 8:

  1. Çok leziz, çok güzel ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılar

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično izgleda draga Ružo ! Veoma primamljivo :-D !

    OdgovoriIzbriši
  3. Svtarno izgleda super, fini recept...

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako dobro, tako savršeno ! Ovaj kiš kao da si za mene napravila. Inače volim praviti i jesti kiševe, to mi je uvijek neki lijepi , zanimljivi i ukusan zalogaj. A ova kombinacija sa lososom je fantastična, tako i izgleda !

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim da je tvoj definicija quichea dobra iako nikada nisam posebno razmišljala o tome. Kako bilo, obožavam dimljeni losos, a kako je ovdje očajno skup, isključivo ga, radi većeg užitka, jedem samo s toastom lagano premazanim putrom. No, ovi tvoji mali quichevi prekrasno izgledaju i odlični su za veće društvo.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.