8. stu 2010.

Cokoladna pita

_DSC0940

Cokolada,cokolada...Evo jedne pite koju pravim ponekada za moje cokoholicare,ovog puta govorim o radnim kolegama !!!:)

COKOLADNA PITA

tijesto 150gr brasna
50gr secera u prahu
100gr maslaca
oko 2 zlice hladne vode

Nadjev
70gr mljevenih ljesnjaka(oraha ili pistacija)
100gr maslaca
100gr secera
2 jaja
100gr tamne cokolade(70% cocoa)
160gr dema od sljiva
100gr brasna+ 1/2 zlicice praska za pecivo

PripremaPrhko tijesto napraviti rucno ili pomocu kuhinjskog pomagala.
Staviti u plasticnu foliju ili vrecicu i ostaviti u frizider da se odmori 20-ak minuta.
Odmoreno tijesto zatim razviti na toj istoj plasticnoj foliji ,pa samo prebaciti na kalup u kojem ce se peci.
rubove poravnati ,ostatak tijesta sloziti po mijestima gdje je tijesto tanje i tako utrositi svo tijesto.
Ponovo vratiti u frizider da se stisne,oko 10 minuta,to ce sprijeciti da se tijesto prilokom pecenja ne stisne,nego ostane fino u visini kalupa.
Kalup dsam koristila 13×35cm,ali slobodno se moze koristiti okrugli,22cm
sa dnom koje se podize.
Sada ohladeno tijesto pokrijemo papirom za pecenje i popunimo suhim grahom,rizom ili sta tko ima :)
Peci tako na 180C 10 minuta,zatim otkriti tijesto i peci narednih 10 minuta,da “porumeni”.



U meduvremenu napraviti nadjev.

Otopiti u zdjelici iznad pare cokoladu,prohladiti.
Maslac i secer dobro izmixati,pa dodati jaja,jedno po jedno,mljevene ljesnjake,prosijano brasno sa praskom za pecivo i na kraju notopljenu cokoladu.



Sve izmijesati i popuniti supljinu tijesta,poravnati i vratiti nazad da se pece jos 25 minuta.

_DSC0946


Ako pecete duze,presusit ce se,ovako bude fina socna !!

.

Broj komentara: 16:

  1. Rastu mi zazubice od samog prizora!

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastičan recept, baš za Božić, divno Ružo!

    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  3. fino mi izgleda, a i jednostavno za napraviti. pravi desert za iznenadne goste...one koji se najave par sati ranije, nisam mislila na one koji ti banu na vrata :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Jedva čekam istraživanje tvog bloga. MIgnone sam predložila jer je idealna sa minijaturama oko Novogodišnjih praznika, a tvoj kuhinja mi je fenomenalna za praznike , Božić i slave (rođendane koji slede) posle Nove godine. Pita za čokoholičarku kao što sam ja je prava poslastica!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jao, sta nam radis...ovo tako fino izgleda!;))) Pravila sam pre neki dan tvoje "pain au chocolate" i jako su nam se svideli, sta da ti kazem kad sam istog dana morala da zamesim jos jednu turu ponovo...postavicu slicice cim ih prebacim na komp!;)))
    p.s. a ovu finu piticu stavljam na listu za probu...;))

    OdgovoriIzbriši
  6. Izgleda savrseno :-) jako volim ovakve pite.
    Slike su prelijepe, tako smirene i blage. veeeliki pozdrav :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo izgleda a i sigurno je ukusno, vidim da pored cokolade, stavila si i dema od sljiva, mislim da bi malo kisnulo( kontrast cokoladi) a to je super. Super. Pozdrav...

    OdgovoriIzbriši
  8. Ajme, ovo je apsolutno prekrasno. ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala puno za Vase vrijeme ,provedeno ovdje!!!Pita je divna samo treba paziti da se ne presusi..dem od sljiva je idealan za kontrakst cokoladi i divno se uklapa..nesto slicno radim i za Uskrs,tako da poslazem cokoladna jaja odozgo..meni odgovara jer nisu pretjerano velike i taman za porodicu sa dobrim apetitom :)!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Obožavam čokoladu, obožavam pite! šta može biti bolje od ovog :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Upravo tako, nisu prevelike, taman da se odmah pojede! Sjajno!

    OdgovoriIzbriši
  12. odlična pita, sigurno jako ukusna, baš dobro izgleda ! Dobro je radnim kolegama sa kolegicom kao što si ti :). I ja moje volim razveseliti sa nekim slatkišem i drago mi je kada im se svidi. I obično je to nešto čokoladno :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Sigurno imaš jako dobre kolege ako im praviš ovu finu pitu! Jako, jako dobro!

    OdgovoriIzbriši
  14. Imate nagradicu :)

    http://milajedraga.blogspot.com/2010/11/prva-nagradica.html

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.