22. stu 2010.

Kis(quiche) od gljiva i tijestom od persuna

_DSC2211

Pravila sam ovaj kis nekoliko puta.
Sasvim dovoljno za nas cetvoro,a uz to dosta salate.
Bilo bi fino kada bi bilo tako :)mojim deckima je ovo samo "pomocno"jelo ,tako oni nazivaju prilog !!


tijesto

310gr brasna
30gr persuna(isjeckanog0
180gr maslaca
2 zumanjaka
4 zlice hladne vode


nadjev

30gr maslaca
1 ljubicasti luk
180gr gljiva
1 zlicica limunovog soka
20gr sjeckanog persuna
30gr sjeckanog vlasca
2 jaja
200ml vrhnja za kuhanje

U multipraktik staviti brasno,na kockice isjecen hladni maslac i persun i pustiti da radi 15 minuta.
dodati zumanjke i vodu ,pa ponovo staviti stroj da radi dok se tijesto ne poveze.
Istresti na pobrasnjenu povrsinu i oblikovati loptu.
Zamotati u prozirnu foliju i ostaviti u frizider 30 minuta.
Razviti tijestu iamedu 2 papira za pecenje(ja to radim na foliji u kojoj je tijesto bilo umotano)i prebaciti u lim za pecenje(35x10cm)sa pomicnim dnom.
Ponovo staviti 20 minuta u frizidr.
U meduvremenu napraviti nadjev.

Na maslacu proprziti sitno isjeckani luk,pa dodati gljive isjecene na listice.
Prziti samo da uvenu.
dodati persun,sjeckani vlasac i zaciniti po ukusu(dodati soli i bibera).

Tijesto oblozti papirom za pecenje i popuniti perlicama za tezinu ili suhom rizom/grahom i tako pokriveno peci u predhodnozagrijanoj rerni na 190C.

_DSC2200

15 minuta,zatim sve sklonititi zajedno sa papirom pa jos peci 10 minuta.
tijesto sada premazati nadjevom od gljiva i zaliti mijesavinom jaja i vrhnja.

Vratiti da se pece 25-30 minuta,dok ne porumeni.



Posluziti uz salatu.
Ja volim od mahuna!!

_DSC0937

Za slatko je dobro doslo i ove cokoladne casice!!:)

_DSC0564

Broj komentara: 10:

  1. Jako mi se dopada, i ovaj limun u filu sigurno da menja stvar. Nemam ovakav lim, ali je odličan i nekada je mnogo lakše servirati iz takvog oblika. Ja se najedem samo kad svratim u ovu kuhinju, a za desert ove šoljice su med medene. Bez teksta sam!

    OdgovoriIzbriši
  2. Iako sve baš lepo izgleda ja bih ipak ono gore menjala za jednu čokoladnu čašicu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uhhhhhhh. sve samo oblizeki kod tebe zadnjih dana. Quiche super,dodatak peršina u tijesto pun pogodak, ali što ja volim salatu od mahuna! :))
    I na kraju još čokoladne šalice :) Gozba!
    Prekrasne fotografije. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve je zamamno i predivno, kiš fenomenalan. Fotke posebno očaravajuće.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pravim nesto slicno, malo jednostavniju varijantu i sa integralnim brasnom. Sigurno je ovo tvoje jos finije, a jako lijepo izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako mi se sviđa što ovaj quiche nije okrugli već četvrtasti. Odličan recept (tih perlica nema kod nas, pa nema).

    OdgovoriIzbriši
  7. Eto,kod nas je konacno ugrijalo sunce,25C za sada..kada jos vise ugrije tada cemo samo na salaticama da zivimo,pojedinci ce ipak vapiti za mesekom !!:)
    Perlice i limovi ,mislim da se mogu naci i kod nas po trgovinama za kucne potrebstine !!!

    OdgovoriIzbriši
  8. vidim da smo danas jeli slicno! a sta ima u ovim coko casicama?

    OdgovoriIzbriši
  9. Predobar quiche ! Meni bi bio i predovoljan za ručak, ali razumijem i dečke :)
    Salatica je isto tako odlična a slatkiš u čašicama nikada ne bih odbila, prekrasan !!

    OdgovoriIzbriši
  10. Lusitania,u casicama je cokoladna krema..ima link ispod,malo svijetlije bolje ,tu ces naci recept !!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.