2. pro 2010.

Piletina i pogacice

_DSC2400

Da najcesce je koristim jer je vole,a i brza je za pripremu.
Jelo mozete pripremiti odmah u vatrostalnoj posudi koja ce kasnije ici u sporety da se jelo zavrsi ili kao ja peci u tavi ,pa prebaciti u vatrostalnu posudu..vise suda za pranje,ali ja sam navikla !


Potrebno je :

1 zlica ulja
600gr pileciceg mesa(nadbatak)
250ml pileceg temeljca
2 cenja cesnjak
2 zlice brasna
1 glavica luka
300ml vrhnja za kuhanje
1 zlica senfa (sa sjemenkama)
300gr bundeve/tikve
150gr gljiva(sampinjomi)
1/2 case(od 250ml) paradajza susenog na suncu iz ulja
persunovog lista-po potrebi
1 malu zlicu suhog bosiljka

Ociscenu piletinu preprziti s obje strane samo da se zapece,na sasvim malo masnoce.
Odloziti u tanjur i pokriti do upotrebe.

U tavu sipati ulja samo ako je potrebno,pa dodati sitno isjeckani luk i cesnja,prziti da pozuti.
dodati brasno i sve izmijesati da se brasno poveze sa lukom.

U dublju posudu sastaviti,pileci temeljac,vrhnje za kuhanje i senf,pa time zaliti luk i brasno.

Dodati nazad komade piletine i jos k tome dodati gljive koje samo prerezati na pola ako su puno velike,1/2 case od 250ml isjeckanog paradajza susenog na suncu(iz ulja)i bundevu/tikvu izrezanu na vece kockice.

Poklopiti i pustiti da kuha na laganoj vatri 10-ak minuta.

u meduvremenu pripremiti POGACICE
POGACICE
50gr slaninice ili suhog vrata
1 casa samodizajuceg brasna ili obicno brasno i zlicica praska za pecivo
25gr maslaca
50gr parmezana
125ml mlijeka ili staviti pola mlijeko,pola jogurt

U zdjelu staviti samodizajuce brasno (mozete koristiti obicno brasno i dodati zlicicu praska za pecivo),i maslac pa ga umrviti sa brasnom u mrvice.

Dodati najsitnije sto mozetet isjeckanu slaninicu,pa sve zamijesiti sa mlijekom u koje smo dodali zlicu jogurta.

Tijesto razviti ne previse debelo(oko 2mm)i vaditi krugove .

Iz tave pretresti piletinu u posudu koja moze ici u sporet i poslagati pogacice odozgo,te svaku premazati mlijekom,pa staviti peci na 200C oko 12 minuta,da porumene.

2010-12-01 0011

Posluziti dok je jos toplo !!

Na kraju po zelji zasladiti sa ovim jako jednostavnim kiflicama u koje ne idu jaja!!:)
Ime su dobile po osobi od koje sam dobila recept,ona je inace predstavnik za AMC posude u Sydney-u.


_DSC2478

ANICINE KIFLICE

250gr Copha(kokosovo ulje)
600ml vrhnja za kuhanje
oko 3 case (od250ml) brasna
1 zlicica praska za pecivo
prstihvat soli(pola male zlicice )
Dem od sljive -za nadjev
secer u prahu-za posipanje

Cophu izrendati na rende,dodati vrhnje i prasno s praskom za pecivo.
Od tih namirnica napraviti tijesto,koje ne smije biti pretvrdo,a ni premekano,zbog toga treba sve namirnice da budu hladne.

Tijesto podijeliti na dva ili tri kruga i isjeci ili cetvrtasto pa zaviti kao krosane..sve zavisi od vas,ja volim krugove i napravim 2 kruga,jedan podijelim sitnije ,a drugi krupnije trokute,takve ce biti i kiflice.
Staviti u lim na papir za pecenje.

Peci na 200c,15-20 minuta!!!!


_DSC2473
Tu isto treba gledati vrijeme da se ne prepeku
Tijekom pecenja ce biti dosta masnoce,ali kada se ispeku ,sve ce to da upiju,tako mora biti :).

Broj komentara: 9:

  1. Izgleda jako slasno,odlično!
    Ugodan vikend i lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hepsi birbirinden güzel olmuş. ellerinize sağlık, çok leziz ve şifa dolu bir lezzet olmuş.

    Saygılar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Videla sam na Coolki pre neki dan i oduševila me je ova piletina. Pravila sam nešto slično sa knedlama koje se stave preko kremastog mesa i povrća, a ove pogačice su prelepe. Kod nas je paradajz u ulju jako slan i jak tako da bi verovatno manje trebalo. Odlično i zabeleženo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Zondra,tebi takoder ugodan vikend!!
    Saygilar Fuat !!:)

    OdgovoriIzbriši
  5. ovu piletinu sigurno bilježim jer je odlična varijacija chicken with dumplings - pogačice mi se baš sviđaju.

    OdgovoriIzbriši
  6. imam slican recept za kiflice ali s puno vise slatkog vrhnja. ja ih zovem brankine kiflice, po kumi mog muza od koje sam i dobila recept. pokusala sam nekoliko puta napraviti ih po tom receptu i odustala jer su njene tako savrsene (upravo kao i tvoje). moje uvijek ispadnu nekako nakrivljene i jadne.:(

    OdgovoriIzbriši
  7. uh pogačice ! :), odmah su mi zapele za oko , tako dobro izgledaju ! a i sve ostalo je odlično. I ja sam ljubitelj piletine tako da mi recepti sa piletinom uvijek dobro dođu. Ovo je izvrstan ručak, a kiflice za kraj baš točka na i.
    Ja sam inače u potrazi za kokosovim uljem , i još uvijek ga nisam pronašla :( niti u trgovini zdravom hranom.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jooooj i ovo ti kraduckam! Predobro izgleda! Sve onako kremasto i ...... evo su mi puno usta, ne mogu ni tipkati! :)))) Uhhhh! :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivno. ne znam sta je ljepse. A slike tako mame.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.