8. pro 2010.

Pita s povrcem

_DSC2550

Tijesto
125gr maslaca
250gr brasna
3 zlice hladne vode

Nadjev
1 zlica ulja
1 manja glavica luka
1 manja crvena paprika
1 manja zelena paprika
150gr tikve/bundeve(moze batat)
1 obicni krompir
100gr brokuli(moze tikvica)
1 mrkva

Umak
20gr maslaca
3 zlice brasna
250ml mlijeka
2 zumanjka
60 gr sira(chedder)

Napraviti tijesto od 125gr maslaca,brasna i vode.

Tijesto zamotati u prozirnu foliju i pustiti da odmara u frizideru 20 minuta.

Odmoreno tijesto podijeliti na dva dijela,jedan za dno pite,a drugi za trake od tijesta,kojima cete prekriti pitu.

Trake napravite odmah i ostavite u frizider,pa kada se stegnu,prepletite mrezicu!

Razviti tijesto i staviti u kalup za pite(sa pomicnim dnom),nabockati i ostaviti samo 5 minuta u zamrzivac(samo ako je tijesto jako mekano),ako nije tijesto previse mekano tada ga odmah stavite peci u predhodno zagrijanu rernu na 180C,20 minut


Dok se tijesto pece pripremiti nadjev.

Na 1-oj zlici ulja preprziti sitno isjeckani luk,pa dodati papriku,a ostalo povrce izrezati na kockice i skuhati da omekani,procijediti od vode(sacuvati vodu).

Svo povrce sastaviti zajedno u jednu zdjelu.


U tavu dodati preostali maslac(20gr),pa dodati 3 zlice brasna,prziti 1 minut,zatim podliti mlijekom i kuhati dok se umak ne zgusne.

Dodati 2 zumanjka i povrce iz zdjele ,pa sve sastaviti.


Zaciniti po ukusu!
k tome dodati i sir ( chedder)pa sve sipati u tijesto koje smo predhodno pekli.

_DSC2536


Poravnati nadjev,pa poslagati izrezane trake,isplesti kao mrezu ili kako hocete,mozete samo tvrdo tijesto narendati odozgo,ako vam je tako lakse!

Ponovo vratiti pitu da se pece 30 minuta,odnosno dok porumeni.
Posluživanje

_DSC2550

Servirati uz sir,kajmak ili salatu !


Ako ste sacuvali vodu od povrca,dodajte malo zacina za juhu i od preostalih bjelanjaka i griza napravite noklice ,pa ih skuhajte u toj vodi koja moze biti kao povrta juha s noklicama,ostavite i malo povrca...tako dobijete juhu i pitu !!;)

Eh,jos da zasladimo !!!;

_DSC2488
Iako su brzinski deserti,svejedno su ukusni...krem sir i vrhnje,sa malo limunove korice i sasvim malo dodanog secera u prahu!!!!!

Broj komentara: 14:

  1. Ružo vi ste čarobnica u kuhinji a i onaj ko fotografira vaše delicije!!!
    Sve pohvale, Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  2. Pita je prefina sa povrćem. Zašto bi uvek morali meso da koristimo. Odlično. Ove šaum rolnice su fenomenalne. Nemam kalupiće, ali ću morati da pronjuškam po prodavnicama i pijacama. Divni aranžman!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno! Jedino mi je bad što si ti sada istrčala s pomičnim dnom oblika za pite! Imam već 3 oblika, 2 metalna i jedan silikonski, ali niti jedan nema pomićno dno niti takvih kod nas ima u prodaji. Znam zašto bi bilo dobro da se dno miče, ali..... A baš sam se onako sveselila kada sam si kupila neke nove silikone i metale za pečenje, a sada ti s tim koji se miče! I desert je odličan, baš ono za posladiti si poslije ručka. Pita je divna, bilježim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja bih i piticu,a posle bi se i zasladila,sjajno Mirjana!Divno docarano sa slikama.:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Desetri su mi preeekrasni, nisam tip za povrće ali ovo mi se čini dosta skriveno u piti pa mi možda i prošlo! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmmm, divno izgleda ova pita sa puno povrca a i desert u casama kao i lisnati korneti...ma, ti sve uvek napravis sa tako puno stila!;)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala svima na posjeti !!!!
    Pita se ne mora bas peci u kalupu kao moj,ja ga tako pecem jer izvadim lakse van!!to je jedini razlog,ne mora se cak peci ni u okruglom kalupu,koristite sta imate,kako vam je lakse..ponekada je pravim pojedinacno u manjim kalupima ...ovo je samo primjer jednog bezmesnog jela !!!
    Zondra hval za slike,ali to moja malenkost uci fotografisanje..nekada su slike lijep,nekada nisu..sve se radi u prolazu,jer hrana ne smoije da se ohladi :0!!tako da mi ne zamjerite ako bas nisu jako lijepe,samo zelim da slikom podkrijepim recept !!!:) <3 !!
    Prijatno !!!

    OdgovoriIzbriši
  8. E baš si fino ispreplijetala ovu mrežu i zavila ove rolnice... Divan menu, zaista!

    OdgovoriIzbriši
  9. Pita je predivna. Međutim, ja bih kao i prošli put menjala parče pite za dve slatke rolnice!

    OdgovoriIzbriši
  10. Obožavam slane pite, a ova tvoja kombinacija mi je baš po mjeri.
    Desert izgleda zamamno, a ponekad je ono najjednostavnije i najukusnije. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. MIRJANA me encanta tu blog y esta tarta salada fabulosa , te sigo , saludos desde VIGO GALICIA ESPAÑA . MARIMI

    OdgovoriIzbriši
  12. predivno Mirjana ! Pita je odlična, za mene ljubitelja pita od povrća pun pogodak. A desertići na zadnjoj slici su me skroz osvojili !

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.