3. svi 2011.

Zahladilo je...

_DSC0239

Zahladilo je :D

Stvarno vam kazem ,ne salim se !!
ada ja pocinjem sa corbicama ,a vi cete da se rashladujete sladoledom i vocem !!

Sa Gastronomije,gdje inace saljem svoje slike,isprobala sam dosta recepata,pa evo dvije juhe /corbe koje volimo i nisu nikakav problem za napraviti.

_DSC0507



Corba od zobenih pahuljica
1.2l povrtnog temeljca ili vode
1 salica zobenih pahuljica,
1 salica gljiva-izrezanih na listice
2-3 krompira,
1 glavica luka,
2 mrkve,
1cen bijelog luka/cesnjak
soli, bibera, suhi zacin, kurkuma ili kari


Priprema:

Na malo masnoce dinstati isjeckani luk i gljive.
dodati izrendanu mrkvu,pa zaliti temeljcem.

Ocistiti i na kockice izrezati krompir,dodati ga u corbicu,zatim dodati zobene pahuljice i pustiti das se kuha na laganoj vatri.

Zaciniti po ukusu,dodati suhih zacina kje volite i po ze;lje kurkumu ili kari ,daje corbi jako fin ukus.

Kada je krompir skuhan,juha/corba je gotova.


IMG_0157

PAPRIKAS OD POVRCA SA MIRISNIM STRUDLICAMA

1 veci luk
2 mrkve
1 persinov korijen
3-4 krompira
2 pecene crvene paprike
100ml paradajza(soka)
500gr gljiva
lovorov list,crvena paprika u prahu
ulje,sol,biber.

za strudlice je potrebno:

500gr brasna
2-3 cena cesnjaka
salica vrele vode(250ml)
persunov list
50gr maslaca/margarina


Priprema:

Zamjestiti tijesto od brasna, malo soli, ulja i vrele vode.
Tijesto dobro izraditi i ostaviti u frizider oko 20-tak minuta.

Dinstati luk na malo ulja, dodati mrkvu i persun isjeckan na kockice.
Posoliti i jos malo dinstati. Dodati oprane i nasjeckane sampinjone,zaciniti zacinima - so, biber, vegeta,crvena paprika u prahu,lovorov list, a kada voda ispari iz gljiva dodati pecene paprike isjecene na kockice i oguljen i nasjecen krompir.

Naliti vodom i paradajz sokom tako da bude dva-tri prsta iznad povrca.
Dok se sampinjoni dinstaju uzeti tjesto iz frizidera i podijeliti ga na dva dijela.

IMG_0154


Prvi dio tijesta razvaljati,premazati sa pola mjesavine ,koju napravite od maslaca ,cesnjaka i persuna(maslac da bude mekan ,pa mu dodati isjeckano lisce persuna i protisnuti cesnjak.

Zaviti u strudlu i nasjeci na komade velicine 5cm.

To isto ponoviti i sa drugim dijelom tijesta.

Kada paprikas prokuha, dodati strudlice u serpu i bez meijsanja, samo protresanjem posude, skuhati do kraja povrce i strudlice.

Sve je to posluzeno uz kruh..ovog puta su to,


_DSC0245

KLASICNI MLIJECNI ROLLS

Sastojci za 12 komada:

450gr polubijelog brasna
2 zlicice soli
1 zlica secera
50gr maslaca(otopiti)
15gr svjezeg kvasca/germe
280ml toplog mlijeka

Prosijati brasno u zdjelu, pa dodati sol, secer
i razmucen kvasac,
(kvasac razmutiti u malo vode
oduzeti od date kolicine)i rastopljeni maslac.

Zamijesiti tijesto, da bude glatko i elasticno,
staviti prozirnu foliju preko i ostaviti na toplo mijesto
da se udvostruci volumen.

2011-05-03 001

Tijesto zatim istresti na pobrasnjen stol, smotati,
rolat i izrezati 12 krugova,
od svakog kruga oblikovati lopticu, zarezati na vrhu kriz ,sloziti na
pripremljen lim za pecenje
Ostaviti da ponovo”nadodu’ ,pa ih premazati mlijekom i staviti peci u
predhodno zagrijanu pecnicu.

Peci oko 25 min.,na 180-200c.
Mogu se praviti i vece,ali cete dobiti manje komada kruha.

Svakako da cemo se na kraju zasladiti..

_DSC0205

KOLAC OD MAKA

Kolac je puno puta isproban,no dolaskom u Australiju,ne mogu da nadem mak koji nije gorak :(
Zelja me povuce,pa ga i pored gorcine svejedno napravim :)!!
Za ovaj kolac je potrebno:

4 zumanca
200gr maslaca
300gr mljevenog maka
300gr secera
1 prasak za pecivo
300gr brasna
1 limun(korica i sok)
500ml hladnog mlijeka
***
4 bjelanca+12 zlica secera

Maslac i secer dobro umutiti ,pa dodati zumanca i mutiti jos par sekundi.
Prosijati brasno sa praskom za pecivo,pa dodati u zdjelu k jajima..sipati hladno mlijeko,nastaviti mijesati rucno da se sve spoji,zatim narendati limunovu koricu,a limun iscijediti i dodati sok u kolac.

Smjesu sipati u podmazanu ili papirom postavljenu tepsiju i peci.

Ovaj recept je zapisan bez vel. tepsije,bez temperature pecenja,ali otprilike peci kao i svaki kolac u srednje velicine tepsiji(30x20),na 180-200C oko 45 minuta.

Pecen kolac premazati kiselkastim demom(kajsija,ribizla,..)premazati cvrsto ulupanim snijegom od 4 bjelanca i 12 zlica secera.

Ponovo vratiti kolac u rernu i susiti u iskljucenoj rerni!!

ako kolac duze stoji ,bjelanca ce se poceti "znojiti'..zato kolac treba brzo pojesti i sjeci ga sa nozem umocenim u hladnu vodu kako bi se bjelanca fino isjekla,..inace sa suhim nozem se povlace zajedno sa nozem kako se reze,pa ne izgleda lijepo !!!:)

24 komentara:

  1. Kod nas u Zagrebu je isto zahladilo, jučer popodne je bilo vruće, a predvečer se sve preokrenulo i sad je temp. 7 stupnjeva. Odlično bi mi sad pasao ovaj paprikaš da se malo ugrijem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovi mali kruščići ili peciva su ti genijalna a onda i kolač od maka koji ja obožavam.E a kod nas još i nije zatoplilo kako treba za ovaj dio godune bar kod nas na moru bura dere.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja mislim daje i Bog digo' ruke od nas ..vrijeme je sad ovako-sad onako.
    Mi smo usli u jesen pa me ne iznenaduje temperatura,danas nakon skoro 2 tjedna kise,osvanuo predivan dan!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme, ne znam što mi je bolje ili ovaj paprikaš sa mirisnim štrudlicama, kruščići ili ovaj kolač od maka.
    Baš se i ne radujem vrućini, meni bi odgovaralo ovako malo hladnije vrijeme:)

    OdgovoriIzbriši
  5. I u Beogradu je zahladnelo:)opet košava ...ali iz ovog tvog posta širi se toplina:))
    Volim čorbice ,super je sve!

    OdgovoriIzbriši
  6. Moram priznati da je danas i u Zagrebu zahladilo, baš sam se jutros neugodno iznenadila. Čekam svaki dan da nas približi toplini i ljetu a ono hladno.
    Zato mi je prvo juhica zapela za oko , odlična je, a i paprikaš bi danas dobro došao. Naravno ni kolač i pecivo ne bih odbila. Sve odlično izgleda !

    OdgovoriIzbriši
  7. I kod nas je hladno i kao da se blizimo zimi...Predivno posluzenje za sve klimatske uslove :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Taman smo juče zimske jakne spakovali, danas jovo-nanovo vadi sve napolje.

    Ova čorbica mi je mrak, kako kažu deca. Mirjana, nemoj ovakve delicije da nam ostaviš za kraj juna, jer neću stići da ih napravim za FBI igrice. Paprikaš je idealno žensko jelo. Jako mi se dopada, samo da nađem pečurke, a da nisu dosadni šampinjoni.

    Čestitam na izboru za FBI istraživanje i samo da znaš juče mi je stigla isporuka svinjskog mesa i radila sam tvoj recep brzinom svetlosti samo da mi mrak ne padne, a ja ga ne slikam onako vrućeg i divnog. Evo imam ručak za 3 dana, pa danas u šetnju. Predobro je ispalo, ali to ćeš videti kasnije (mora nešto da ostane iznenađenje)

    OdgovoriIzbriši
  9. I kod nas nije puno bolje vreme, vec danima pada kisa i bas je hladno, brrrr... ovi mali kruscici su me osvojili na prvi pogled, a i corbice bi me sada fino ugrejale.;)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh,ja tek sada skuzila sta je u pitanju ???ccc,kao policajka,radnja se zavrsi a ja tek na pocetku..doduse isla sam da citam sta radite!!!
    Bas mi je drago ,jer kroz vase komentare cu vidjeti koliko sam promijenila nas stil kuhanja :)!!

    Uzivajte i trazite,mozete da nadete jednostavnih,ne tako skupih recepata !!!

    Sretno u istrazivanju !!!
    Jelena,jedva cekam slike :D

    OdgovoriIzbriši
  11. I kod mene se 'Menu' mijenja sa prvim znacima zahladjenja. Ovaj tvoj paprikas je kao izmisljen za jesenske dane!

    OdgovoriIzbriši
  12. ove juhice izgledaju čarobno! prva mi se sviđa zbog dodatka zobenih pahuljica. jako ih volim ali nisam ih nikad upotrijebila u juhi. a druga me fotka osvojila. ove štrudlice su sjajne! definitivno ide na isprobavanje. peciva su divna i djeluju tako mekano i mirisno...mak ne ljubim baš, ali kolač ipak izgleda jako lijepo. sve u svemu, prekrasan post!

    OdgovoriIzbriši
  13. Mirjana, ne mogu ti reći da bih sada voljela biti u tvojoj koži :) Naime, jedva sam čekala da ovu neobično hladnu i kišnu zimu ostavim iza sebe i da napokon počne proljeće i ljeto, svi ti divni mirisi, boje i svježe povrće i voće!! Ali sada kada gledam ovaj paprikaš od povrća, moram ti reći da me baš mami i da mi pomalo nedostaje miris zime i peći na drva u zraku :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Samo da se javim, jer ne mogu da izdržim dva meseca. Danas sam i ovu čorbicu pravila, i to u duploj količini od starta. Fenomenalno. Danas sam po pijaci tražila da mi prodavac lepo meri 2 bukovače, 2 vrganja, 2 šitaki pečurke, malo šampinjona, sve tako redom. To radim sama, jer kad supruga pošaljem tako na pijacu njega zemlja hoće da proguta kad traži po dve pečurke.

    Ako neko misli da napravi čorbicu neka se ne misli. Odlična je!

    OdgovoriIzbriši
  15. Kisa je stala,imamo sunca,ali je hladno,bas je ugodno za setmju,samo se moram dobro obuci!!
    Jelena,ti si kao mm on je u stanju da trazi cak i da proba da li mu okus odgovara :D!!

    OdgovoriIzbriši
  16. monika strudlice su bas ,bas ukusne,dode mi da ih napravim samo onako u nekom umaku!!!:)

    OdgovoriIzbriši
  17. Veselim se što istražujemo tvoj blog. Prekrasan ručkić.

    OdgovoriIzbriši
  18. Drago mi je da ispitujete moj blog !!!Kroz vase postove i slike ,vidjet cu sta i gdje grijesem ,pa cu da se popravljam ,na bolje !!!:)sretno svima u istrazi,ako nesto treba,pitajte !!!:)

    OdgovoriIzbriši
  19. obožavam ovaj blog... imaš nagradicu kod mene

    OdgovoriIzbriši
  20. Draga Mirjana, ne zna se šta je lepše kod tebe, sve tako lepo iskombinovano, sa ukusom i mirisom čak do Beograda, koji još drhti od zime, vetra i kiše... jedva čekamo leto da dođe da se malo ogrejemo, ova zima nikako ne odustaje niti posustaje... volim da zavirim na tvoje stranice i u toplu kuhinjicu sa predivnim jelima:))) navrati kod mene mila za nagradicu, poljupci iz Bg-a!!!

    OdgovoriIzbriši
  21. Draga moja Mirjana, ovo se zove savršenstvo bez mane!!!
    Obožavam tvoje postove, uvijek imaš zanimljive recepte i krasne fotografije,sve pohvale!
    U Rijeci je sunčano i toplo.
    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  22. Moja mama pravi jedan te isti kolac!! YUM.

    Pratim vas iz Kanade!!

    xo
    babymama
    avagracescloset.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  23. Babymama,zaista mi je drago da se mozemo medusobno citati i razmijeniti koju rijec!!
    Pozdrav za Vas i Vasu mamu !!!:)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.