30. lip 2011.

FBI rukavice

Moj blog je prosao istragu FBI rukavica,koje je pokretac nasa vrijedna mamajac,pa bih je ovim putem zamolila da mi kaze koja su tri bloga najvise isprobala mojih recepata jer zelim da im posaljem skromnu nagradu i zahvalim se za ulozen trud !!!


Takoder se od srca zahvaljujem i svim ostalim blogericama/ma na istrazi mojeg bloga !!
Srdacan pozdrav !

Mirjana

Broj komentara: 10:

  1. Veliki pozdrav, pratila sam FBI rukavicu, bila je jako zanimljiva i lijepa!
    Šaljem ti topli pozdrav iz Rijeke:)

    OdgovoriIzbriši
  2. To je nasa Mirjana uvek mislis na sve;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Mirjana, bila mi je čast i zadovoljstvo ogromno zaviriti u tvoju kuhinju. Ovakve recepte su pre pojave blogova žene krile kao zmija noge i prenosile samo sa generacije na generaciju. Hvala puno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Bilo mi je zadovoljstvo sudjelovati u igrici i isprobavati odlične recepte.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čak nisam sve stigla ni objaviti:)) Nije zbog nagrade nego što taj tvoj blog pršti fantastičnim stvarima i vjeruj uživamo svi! I potpisujem Jelenu! Puno, puno hvala što dijeliš svoje recepte s nama!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam uživala a kad je blog tako pun finih receptića nije teško ni odabrati.

    OdgovoriIzbriši
  7. I meni je uistinu bilo zadovoljstvo isprobavati tvoje recepte i iako je ovaj krug igrice završio to ne znači da i dalje neću ovdje gostovati :). Hvala ti još jednom za sve ove recepte koje sa nama dijeliš !

    OdgovoriIzbriši
  8. I meni je bilo drago da isprobavam tvoje recepte, uglsvnom sam sve objavila,ostala mi je samo praznična pogača,koju ću opet praviti u ponedeljak, jer nisam zadovoljna bas fotkom kako mi je prvi put ispala...inače predivni i kvaliteni recepti krase tvoj blog!

    OdgovoriIzbriši
  9. Mirjana, izvini što nisam ovo videla ranije, pa ispade da ne odgovaram. Nisam još stigla da sredim radove, ali javljam se čim pre, samo da preletim sve linkove koje sam prikupila, pa da prebrojim :)
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala Majo!!!
    Ne brini,znam da je ljeto,odmori,puno posla,itd.,ja sam strpljiva i cekam ,kada budes imala vremena,javi tko su sretni dobitnici !!:)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.