28. lip 2011.

Tart od slatkog krompira(batat) i sira

_DSC0385


Vec ste se upoznali sa slatkim krompirom i njegovim hranjivim vrijednostima.
Ja cu samo da dodam da ga puno koristim(ja samo)jer jeduci ga osjetila sam promjene koje odgovaraju mome tijelu...ukucani pojedu s vremena na vrijeme,ali meni je uvijek u obroku,juha,prilog,glavno jelo,a moze biti i poslastica.

Porijeklo su mu tropski dijelovi Amerike i najstarije je povrce poznato covjecanstvu.
Korijenasto povrce puno hranjivih tvari,zatim vitaminaa,c,b6,kalija,Zeljeza...

Savrsena je zamijena za bijeli krompir!!!

Evo jedan jako ukusan tart,nadam se da ce barem nekoga zainteresovati okus !!:)


Tart od slatkog krumpira i sira


_DSC0400


Sastojci

lisnato tijesto ili(domace prhko tijesto)
1 veci krompir(batat)
150-200gr feta sira(moze domaci kravlji )
3- 4 jaja (zavisno od velicine)
50ml vrhnja za kuhanje
1 zlica sjeckanog ruzmarina,origana mazurana..po zelji i ukusu



Skuhati krompir, pa ga izrezati na snite!

Kalup za tart(kis),okrugli(23cm),obloziti tijestom,
izbockati vilicom..da se tijesto ne dize !!


Sir,jaja,50ml vrhnja, sjeckani ruzmarin i bosiljak ili zacin koji vi volite,izmijesati i premazati preko tijesta,zatim poslagati snite kuhanog slatkog krompira.
Posuti malo suhim zacinom ili isjeckanim bosiljkom..

Staviti u zagrijanu pecnicu na 200C i peci oko 35 min.

_DSC0383

Ja sam koristila ricotta !!

_DSC0410

Broj komentara: 14:

  1. Slatki krompir stalno viđam u prodavnicama, i stalno nailazim na zanimljive recepte s njim, a nikako da isprobam. E sad vala hoću, jer ovaj tart izgleda predobro!!!:)
    Veliki pozdrav :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj Tanja,vjeruj mi da sam ja odusevljena sa njime !!
    Bilo sta da se napravi meni je ukusno jer nekako mi taj okus lezi,jako je lagan za zeludac i nikave smetnje i mucnine ne stvara.
    Bas bi voljela da vidim i tvoj recept,pa da malo obogatim svoju zbirku;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam batate kod kuće, ovo mi se čini super, odlično izgleda, ali se bojim da će okus biti preslatki, a to se opet ne sviđa mojima. Možeš li mi pomoći opisom okusa? Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja sam .Kumara ima ga ovde ljubicastog i narandzastog braon i svaki je sladak na svoj nacin.Ja ga volim grilovan ili kao pire takodej.A bogami i ovaj tvoj tart izgleda kao uvek vrlo inetresantan:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično izgleda!! S obzirom da imaš puno iskustva s batatom, koji je bolji - bijeli ili narančasti?

    OdgovoriIzbriši
  6. Probale smo jednom batat i dopao nam se ali dosta je licio po ukusu na bundevu... Sigurno ide fino u kolacima... Pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. batat još nisam probala, a baš me mami. Ovaj tart ti zbilja savršeno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prvi put sam cula za slatki krompir na Coolinarici, ovde ga nema i mislim da se cak ni ne uzgaja, mozda negde na primorju...ali ovaj tart tako divno izgleda da samo pozelis da gricnes preko monitora!;)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Još ga nisam probala ali ovaj tart izgleda fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Mirjana, oduševljena sam!!! Sorry na uskličnicima, ali sam jednostavno takva kada ostanem bez daha zbog nekog jednostavnog, a tako (nadasve) finog jela!! Batat sam probala prije par godina, od tada ga redovito kupujem kao luda kad god ga vidim u dućanu, a ovu jesen imala sam prilike probat i domaći koji sam dobila od jedne susjede. Probala sam ga s porilukom i pršutom, pečenog s šalšom, pečenog s peršinom i češnjakom, na juhu, na pomfit, ali ovo izgleda i zvuči fantastično! Recept spremam do prilike kad ću ga isprobati :)
    Obožavam tartove i slična tijesta i u slatkoj i u slanoj varijanti, nekako su mi najdraža :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Eh,kako se kaze da su ukusi razliciti,s toga bas nisam sigurna da li cu moci docarati okus,ali mene su bundeva i slatki krompir skroz razliciti..slatki krompir me podsjeca na kesten pire,onako kada skuhate kesten i propasirate i to stvarno sam uporedivala sa slatkim ljubicaste kore krompirom jer on nije toliko slatkastog okusa kao narandzasti..ovaj narandzasti ima puterast okus,nije intenzivno sladak,treba mu dodati npr. meda da bi pojacao okus.
    slatkog najvise volim ispasirati i preliti medom ili golden sirupom i dodati malo orah,pistacija..orasastih plodova..!!!
    Majo sve sto si navela je vise nego dobro !!!!:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovde ga nisam jela iako sam ga videla u prodaji ali je prilično skup. Narod nije upućen u to čemu služi i kako se sprema, a kao i sve kod nas vremenom poljoprivrednici počnu da gaje, pa vide da se isplati. Tako sam skoro otkrila iceberg salatu na pijaci 5 puta jeftiniju nego u radnji, a brokoli koji je bio papren pre 10 godina, sada zna da bude jeftiniji od karfiola.
    Kombinacija ukusa izgleda famozno.

    OdgovoriIzbriši
  13. This tomato tart looks beautiful and delicious summer - Beautiful photos and great recipe.
    Greetings and a nice summer, Diana

    OdgovoriIzbriši
  14. Wow! If this tart tastes half as good as it looks it must be wonderful! I do love sweet potatoes made simply or in more complicated recipes. Sometimes I will just bake one until the sugar oozes (sp?) from the cuts and then dot with butter and sprinkle with salt, pepper and brown sugar. Oh, I think the baked skin is the best part :)

    So nice stopping by, Mirjana!
    Kindly, Lorraine

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.