15. ruj 2011.

slastice/muffins/keksici

Svi koji imaju djecu zanju koliko je potrebno truda da bi oni pojeli nesto sto nebi bilo "junk food".

Rijetko se moze izaci s time na kraj jer djeca danas gledajuci jedni druge ,trce samo da kupe nesto,ne razmisljajuci da li je to nesto i zdravo.

Znam, nismo ni mi razmisljali kada smo bili mladi,ali nismo ,barem ja,nisam imala toliki izbor slatkisa i svega sto djecu nenormalno deblja.

Najstarije djete je bas takva kao sto sam napisala u gornjem textu dok mlade gleda sta ce pojesti i koliko i moram priznati da se to tocno vidi na njima.

Obaveze su velike za obadvoje.Jedno uci studente,drugi je jos uvijek dak....no svejedno vole kada mogu ponijeti nesto od kuce.

Mlade dijete obavezno nosi svoju kutijicu sa hranom od kuce u kojoj se nade sendvic sa razlicitim nadjevom,kao:pileca snicla,sunkarica,polpeta/fasirana snicla,prsut,sir,razne salate,zatim jogurt,voce i muffin.

Moze to biti i kolac ,ali mora biti mekan jer on jedino tako hoce da pojede zbog zuba sa kojima jos ima problema,tako da ja uvijek imam razlicitih muffinsa u kuci,koje pravim od cijele ili pola mjere,ali mora biti slatko u kuci jer ni muz ne moze kavicu pipiti ako nema kolacic :)

Eto tako vam je to kod mene,jedni se lako debljaju ,a neki sporije..neki vise trose energije,a neki nikako,ja sam nesto izmedeu,uracunavajuci i godine starosti :)

Posto me mrzi odvajati recepte,ja sve stavim na jednu stranu,neka mi je pri ruci.

_DSC0854



Muffinsi od ananasa

Potrebno je:

6zlica ulja
2 zlice juca od ananasa
2 koluta ananasa-isjeckati
280gr brasna
1zlica praska za pecivo
1/2 zlicice soli
115gr secera
2 jaja
200gr kiseelog vrhnja/pavlake
malo vanila extrakta

U vecu zdjelu staviti suhe sastojke.

Dodati mokre sastojke u suhe i lagano spojiti ,popuniti kosarice i peci na 200C oko 20 minuta



_DSC0745



Kolacici od jagoda


280gr brasna
2zlicice praska za pecivo
170gr secera
vanilija

2 jaja
250ml mlijeka(ja stavim i kasiku jogurta )
75gr maslaca
marmelada od jagoda/sljiva
jagode/cokolada


U zdjelu prosijaati brasno s praskom za pecivo,dodati secer i promijesati,da se secer izmijesa sa brasnom.

U drugoj posudi izmutiti mlijeko,jaja,otopljen maslac,pa spojiti sa brasnom u koji smo dodali prasak za pecivo i secer.

Puniti pripremljene kosarice za muffinse do pola ,e sada po zelji puniti nadjevom..
marmelada od jagoda i komadic jagode ili pekmez od sljiva i kockica cokolade.

Ostatak tijesta rasporediti na svaki kolacic odozgo ,da se pokrije punjenje.

_DSC0734


Peci na 200c u predhodno zagrijanoj rerni oko 20 minuta,da porumeni.

_DSC0740

Posuti secerom u prahu.

Jos jedni jako,jako fini kolacici,bez brasna,a tako su ukusni.

RABSKI MUSTACONI

_DSC0867

Keksici su jednostavni za napraviti....


_DSC0863

neodoljivi svojim okusom !!!

Broj komentara: 20:

  1. Ja imam draga moja veliku srecu, sto moja klinka smaze sve sto joj das.Ja ne jedem Junk Food niti je ona ikada probala.Cak i kad je kod babe i dede oni znaju da ne smeju da je vode na Mc Donalds i slicna sr..:) E kako bi ona ove tvoje slastice smlatila;) Dobro je sto je toliko aktivna (isto vazi i za mene) da dosta kalorija dnevno sprzi pa nam se za sada,to ne poznaje;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nemam djece, ali zato znam da djeca (moje nećakinje) obožavaju muffine. Sigurna sam da bi im se ovi tvoji svidjeli, a i keksići izgledaju jako ukusno! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. E ovo su slastice baš po mom ukusu ,ovi ananas muffini će biti moj izbor za napraviti, savršeni su kao i sve ovo ostalo,predivne slike jednostavno sve predivno izgleda..veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivni mafini,sve mi se sviđa,e d aje sad jedna,dva komada od jagoda...baš bi mi sjeli :) Sad nešto razmišljam-Ruza123-sa Coolke?

    OdgovoriIzbriši
  5. Znaš šta je tu dobro: što oni nose hranu od kuće!!!
    Gledam ja djecu u mojoj školi kako moljakaju da ih se pusti ranije sa sata prije velikog odmora po fornete (lisnato tjesto s raznim nadjevima), sendviče, pizzete i sl. a kada im kažem što ne ponesu od kuće misle da sam luda, smiješno im je i sl.
    Ja sam sve tvoje muffine do sada isprobala, često ih pravim i prosto sam se zaljubila u njih.

    OdgovoriIzbriši
  6. uh, sve bolji od boljega, blago njima s ovakvim divotama koje spremaš :) Ni jedan kupovni kolač niti slatkiš ne može zamnijeniti nešto domaće, ovako dobro

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajme krasno sve izgleda, ali sam se baš najviše oduševila ovim punjenjem od pekmeza od šljiva i kockica čokolade! Odlična ideja, to ću baš isprobati!

    OdgovoriIzbriši
  8. Slažem se sa tvojim razmišljanjem i ja tako mislim. Jdna curica mi skoro sve jede a jedna... muka živa:)
    Ali slatko to da, kolače obožava. Muffine pogotovo, pokazat ću joj tvoje prekrasne fotke i krećemo u pečenje ovih njamii muffina:)

    Pusa i ugodna nedjelja:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zaista divni muffinsi i keksici.. I prelepe fotografije, kao i uvek! I mi bas, bas ne volimo McDonalds i slicne restorane...

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne zna se koji je bolji, onaj prvi od ananasa me na prvu osvojio.

    OdgovoriIzbriši
  11. Svi kolačići su super! I ja ih pravim u raznim kombinacijama za dečicu (a bogme i za mene i dragog ;))

    OdgovoriIzbriši
  12. Danas mi je bio jedan od nagorih dana na poslu ..dosla sam ranije kuci jer vise nisam podnijela ucjenjivanje..tuzno,jako tuzno...
    vi ste mi povratile nadu da jos uvijek ima smisla da pisem i radim ovo sto radim..Hvala Vam !!!

    Jeste Snjezana,ta sam (ruza123 sa coolke)!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Ma samo glavu gore,Mirče! Ima svakakvih ljudi,ne daj se!

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlične su ti slastice!

    Žao mi je što si imala loš dan na poslu :(

    OdgovoriIzbriši
  15. Mirjana žao mi je što si imala tako loš dan na poslu, nadam se da si sada dobro i da ćeš ubrzo zaboraviti to loše što je bilo ! Dogode se takvi dani, ali kao što Irena kaže , glavu gore ! i sutra je novi, bolji dan.

    Sviđa mi se taj običaj nositi hranu od kuće, i ja je sve češće nosim umjesto da idem na ručak u restoran na poslu. I sigurno ne bih imala ništa protiv da se i u mojoj kutiji nađe neki od tvojih muffina. Predobri su , svi do jednoga !

    OdgovoriIzbriši
  16. Ovaj dodatak ananasa mi se posebno sviđa a drago mi je da si i tu predstavila Rapske muštaćone .
    A šta se tiče posla vjeruj mi ima ih svugdje mislim na podmetanja svojih kolega ,koji su nekad tako dragi a nekad kao zmije.

    OdgovoriIzbriši
  17. Vredna i divna majka, divna deca!
    Mirjana, retkost je da u današnje vreme pored majke koja radi puno radno vreme deca odrastaju na domaćo kuhinji pa još i nose sa sobom domaću hranu u školu. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  18. odlične ideje kako napraviti nešto jednostavno i brzo, a dobro

    OdgovoriIzbriši
  19. Nemam djecu ali nećake koji su jako problematični što se tiče jela... Samo Fast Food, ne jedu ni voće ni povrće, ma katastrofa! Ali muffine vole, tako da spremam ove tvoje recepte, koji mi svi do jednog izgledaju fantastično. A ovi muffinsi s ananasom će biti za tetku :)

    Jako mi je žao što si imala loš dan na poslu. Ne daj se, jer se ne vrijedi nervirati zbog tamo nekih idiota na poslu, govorim (nažalost)iz iskustva. Nije vrijedno da zbog toga dobiješ čir na želucu :(

    OdgovoriIzbriši
  20. U pravu si Tanja..ovaj problem se kod mene na poslu pojavio od Uskrsa,kada su mi uzeli "gladni" puni para smjenu i ja se zalila..tada su poceli da mi prave smicalice i konacno su dosli do kraja ,tj. vrha mojih zivaca,a ja sam bas tvrdokozac,no nepravdu ne mogu nikako.

    ako smatraju da su pobijedili,varaju se ,tek ce da imaju problema,ja sam najstariji radnik,odlucila sam da napustim,pa neka traze tko ce da im radi,meni je moje zdravlje najvaznije,jos ovo malo zivaca sto mi je ostalo ,mogu potrositi na bolje dane.

    Nadam se da cu uskoro naci nesto,ako ne ,necu biti gladna iaonako imam obaveza preko glave.

    samo sam izgubila sada volju da bilo sta pisem jer sam jos uvijek pod stresom ,ali proci ce me ...
    Hvala Vam puno svima na posjeti !!!!!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.