12. stu 2011.

Padejske kifle

_DSC0065


Trebalo mi je fino pecivo i odlucila sam za Padejske kifle iz vise razloga.
Zeljela sam se uvjeriti u mekocu tijesta i okus istog jer duuugo nisam koristila mast u dizanom tijestu..pretezno to zamijeni maslac,no ovaj puta sam isla do detalja,to znaci recept sam potpuno slijedila.

Divne su,pahuljaste dok su tople.Mirisu malo na mast jos onako vruce ali ljubitelji masti ce biti odusevljeni isto kao ja.

Svakako da se mast moze zamijeniti maslacem,no ja sam htjela bas ovako.

Tijesto:
1 kvasac
(ja sam imala 30gr svjezeg kvasca)
400ml mlijeka
200ml vode
1 zlica soli
1 mala zlicica secera
oko 850gr brasna

Premaz


140gr masti
3 zumanceta
1 zlica brasna
1 jaje -za premaz
susam -za posipanje

Zagrijati mlijeko da bude mlako,dodati secer i kvasac,par zlica brasna,sve izmutiti i pustiti da se aktivira.

Dok se kvasac aktivira napraviti premaz.
rucno u zdjelici izmijesati mast,zumanca i brasno.Ostaviti na stranu do upotrebe.

Aktivirani kvasac dodati u brasno u koje smo dodali sol i zamijesiti tijesto.Pustiti da se tijesto uduppla.

Istresti tijesto na pobrasnjenu radnu povrsinu i podijeli na 4 jufke/dijela.

svaku jufku premazati sa premazom.
Ja sam odmah slozila dvije i dvije ,jednu preku druge i ostavila da se odmori.

Na stolnjaku ili bez,rastanjiti obje jufke zajedno ,ne pretanko,zatim urolati sa obje strane..NE smiju se dodirivati jer ih tu morate prerezati.
Svaku zatim izrezati na manje komade i sloziti u pleh za pecenje.


2011-11-11

Prije pecenja premazati razmucenim jajetom i posuti susamom.

Peci na 180C oko 35 minuta,dok fino ne porumene.

_DSC0072


**
Mogu se puniti ,tako da nadjev stavite prije nego ih smotate..ja sam pravila prazne jer sam htjela prvo da okusim njihov miris.

Broj komentara: 38:

  1. Ovo mi se baš dopada. Malo čvaraka i eto kifli nalik pogačicama sa čvarcima. Genijalno sečenje i rolanje. Uvek sam za uštedu na vremenu i efikasnost u kuhinji.

    OdgovoriIzbriši
  2. Savrseno izgledaju, i znam da su dobre jer imam gotovo identican recept.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jao a gde si nasla mast? Ako ej australijski proizvod kako se to zove.Mozda bre ima i ovde a sve ove godien ne znam a jedu mi se salcici vec godinama:)
    Kifle ti izgledaju fantasticno!!!:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Recepata za kifle ima milion, ali se dobri uvek izdvoje!

    OdgovoriIzbriši
  5. ajme, savršene su za doručak, meni ne bi smetao miris masti!!!jako su lijepe!

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo,
    they look great - very beautiful and delicious!
    My admiration, Diana

    OdgovoriIzbriši
  7. Jesu predivne su i ispadne puno..

    Jelena dobra ideja za dodati cvarke !!

    Dzoli,ja kupim mast u mesnici jer znma nase ljude mesare,pa pitam ali je u coles ili woolis mozes naci pored maslaca..allowrie prime LARD,nema jak miris i pokazala se jako dobro za pravljenje tijesta ,isprobano odavno .

    Vera,znas i sam a jer kod tebe se isto nade divota od recepata !!:)

    Jasna ,ma ja nikako ne stignem generalno da prodem tvoj blog,pocmem i odlutam sasvim negdje na desetu stranu ...

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivno izgledaju i mogu samo zamisliti kako se tope u ustima! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ove kifle su posebne,one su mi sada prve na popisu da ih probam..veliki pozdrav Mirjana:)

    OdgovoriIzbriši
  10. vjerujem da je mast divna u ovim kiflama,ni ja ju ne bih mijenjala! Moji zapravo dosta koriste domaću mast, jedno od njima omiljenih zimskih jela su pečena jaja na domaćoj masti :) Kifle savršeno izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
  11. Uh, ovako finom pecivu ne mogu odoleti, a vidi se i na fotkama koliko su fine a testo se lepo lista, moracu da zabelezim recept jednom za probu... samo ne znam sta pre da isprobavam!:)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Bježim od tijesta glavom bez obzira i koliko god ja bježala oči uvijek lete na njega. Kako i ne bi, pa pogledaj ti ove kiflice... prosto zovu na probati:) Djeluju tako zamamno, poželjno, ....oh!

    OdgovoriIzbriši
  13. Baš fora izgledaju a mogu i zamisliti i taj okus domaće masti.

    OdgovoriIzbriši
  14. Kifle izgledaju divno, tako mekane, mogu ih i preko ekrana osjetiti. Baš si ih lijepo naprtavila ! Što se masti tiče konačno sam je i ja isprobala u jednim kiflicama i moram priznati da me iznenadila ta mekoća tijesta koju ni sa čime do sada nisam postigla.

    OdgovoriIzbriši
  15. Prelepe su kiflice. Odmah sam ih upamtila.
    Reci molim te samo kako ide ovo razvlacenje posto su sve kore namazane. Jel stavljas brasno pre nego sto krenes da rasklagijavas?
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  16. Pozdravljam i ja vas sve,da ne oslovljavam pojedinacno,svi ste mi podjenako dragi pa vas sve zajedno i pozdravljam !!!!!

    Taci,ja sam odmah slagala dvije i dvije jufke zajedno..sve su premazane ,stajanjem nadode tijesto ,pa sam zbog toga i stavila odmah po dvije skupa,tako da je bilo lako da se razvuku..nisam koristila oklagiju,samo sam obisla prstima okololo krajeva da ih spojim i polako rastezala..ide bez brige..mislim da se dobije velicina crnog pleha u -prijasnjim elektricnim sporetima,ako ih iko jos ima ..to su moja sjecanja a vi sigurno znate dimeznzije..ili jednostavno kao ja razvlacis dok mozes i ne smije biti pretanko jer ce kiflice biti malene.

    Moze se koristiti stolnjak,tada moras posuti brasno..ja sam direktno na drvenom stolu radila bez posipanja brasna i fino se bez ljepljenja motalo ,onako polako prtima rolas ka unutra...bez brige mozes slobodno koristiti brasno da bi bila sigurnija,tj. da se tijesto nebi zalijepilo,ali nece jer se fantasticno rasteze,mast ga jako omekani .

    OdgovoriIzbriši
  17. Mirjana, hvala puno na odgovoru. Sigurna sam da se to lako razvlaci rukama. Pravim prijateljicama neke minjonkine zalogajcice, one ih zovu 'svinjske kiflice' zbog masti, pa hocu da im napravim ove tvoje sledeci put jer su mi jednostavnije a izgledaju bozanstveno meke i lisnate. Javljam utiske.

    OdgovoriIzbriši
  18. Taci,sada sam se sjetila da je kod vas temperatura niska,za razliku od mene gdje je 37C u hladu..pa i tijesto brze raste..tako da samo pripazis na toplinu u prostoriji ,jer sto je temperatura niza i tijesto sporije raste i teze se razvlaci ,ali svejedno ne sumnjam da nece uspjeti jer su zaista jednostavne !!!Pozdrav !!

    OdgovoriIzbriši
  19. Predivne su i posto nam predstoje zimski dani a kod mene u kuci to je uvek vezano i za spremanje testa rado cu ih probati. Divno izgledaju! Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  20. Jao divota, prekrasno pecivo, san snova!

    OdgovoriIzbriši
  21. Wow, izgledaju kao najfiniji kroasani. Mekano, lisnato, krhko, nježno...Fenomenalan recept.

    OdgovoriIzbriši
  22. Kujna mi je na juznoj strani a i ne dozvoljavam setkanje kad mesim, tako da se uvek trudim da bude toplo kad testo kisne, ali u svakom slucaju hvala sto si mi skrenula paznju.
    Puno te pozdravljam!

    OdgovoriIzbriši
  23. Krasno izgledaju. Da mast se može zamijeniti margarinom ali to više nije to.

    OdgovoriIzbriši
  24. Odlicno izgledaju! Jako volim praviti uvek neke nove kifle, pa cu i ove probati... Zbog mog vegetarijanca, stavicu maslac, ali verujem da ce svejedno biti super!

    OdgovoriIzbriši
  25. Kako mekane i pahuljaste izgledaju, utopila bi se u njima...

    OdgovoriIzbriši
  26. Predivne kifle, nisam nikada pravila sa masti mada sam glčedala neki mamin recept skoro....sada si me i ti dodatno ohrabrila!

    OdgovoriIzbriši
  27. Vidi se da smo svi zaljubjkenici u tijesto !!!! bas me veseli da vam se svidaju i jos vise da vidim kako ce biti kod vas !!!!

    OdgovoriIzbriši
  28. Hey Foodies, Mirjana's Croissant recipe has been selected by Knapkins in our Recipe Guessing Game. Invite fans to play: http://knapkins.com/guess_games/713?source=blog

    OdgovoriIzbriši
  29. Nikako da se javim ...
    Kifle su isprobane ali na zalost nemam fotografije. Pravicu ih opet pa cu valjda tada uspeti da ih na vreme uslikam. :))

    Mnogo su lepe, testo je preukusno zbog ovog premaza od masti i ima neku divnu punocu. Jedino sam imala problem sa punjenjem od sira, ali to je moja greska. Htela sam da napravim sa sirom a imala sam neki bas mlad, pa je dosta curelo iz kiflica. Bolje bi bilo da sam ih ostavila prazne.

    Hvala na recpetu!

    OdgovoriIzbriši
  30. Tajci,sledeci puta stavi bjelanjak u smjesu sira,meni ne curi ako ga povezem bjelanjkom koji inace ima funkciju da stece smjesu..zumance iskoristi za neku kremu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na savetu. Samo jedno (glupo) pitanjce. Belanca ne mutim?

      Izbriši
    2. samo ubacis bjelance u sir i promijesas...

      Izbriši
    3. ako imas vise sira ubaci vise,sto ima vise bjelanaca sir ce biti bolje povezan stisne se vise kada se pece..

      Izbriši
    4. Primljeno k' znanju! :) Hvala puno jos jednom.

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.