23. stu 2011.

Uz kavicu/Razni keksici

Sa prijateljima uz kavicu neka se nade i ovaj keksic...

_DSC0198

Keksic prijateljstva

Sastojci

225gr maslaca
140gr secera
1 zumanjak
2 zlicice vanilija extrakta ili 1 vanilija secer
280gr brasna malo soli korica narance
50gr suhih kajsija-isjeckati
100gr oraha(pekan ili obicni)za uvaljati keksice

Priprema:

U zdjelu staviti maslac i secer i mutiti dok ne zapjeni,dobije svjetlu boju.


Dodati zumance i vaniliju extrakt ili vanilin secer dodati odmah na pocetku mucenja.

Prosijati brasno i sol u dobivenu smjesu,dodati narancinu koricu i isjeckane suhe kajsije.
Sve izmijesati da se kajsije rasporede svuda u tijesto.

Tijesto istresti na foliju(moze aliminijska ,a moze i prozirna)na koju stavite isjeckane orase,pa napraviti "rolat" ili oblik "kobasice",zamotati u foliju i ostaviti u frizider da se stegne,radi lakseg rezanja...oko30minuta.

_DSC0176

Zagrijati rernu na 190C
Pripremiti 2 pleha za pecenje i na njih slagati kolacice koje isjecete u krugove.
Peci 10-12 minuta,dok ne dobiju zlano/rumenu boju.

_DSC0188


            Pecene kolacice ostaviti na plehu da se malo prohlade... jako su krhki,polomice se pri prenosenju..pustiti da se ohlade ,tek tada ih pospremiti u prikladnu posudu.


_DSC0083

Keksici od zobenih pahuljica ,badema i meda

za oko 15 komada kolacica:

3 zlicice maslaca
1 zlicica meda
1/4 case zobenih pahuljica
1 casa badema
1/2 case secera
1 bjelanjak


(casa=250ml)

U kuhinjskom pomagalu samljeti/usitniti zobene pahuljice,secer i bademe..dodati lagano(vilicom) ulupan bjelanjak,otopljen maslac i med..mixati dok se ne poveze smjesa.
Smjesu staviti u hladnjak 1 sat(moze i krace)ja sam drzala duze jer sam otisla od kuce..
Zatim pripremiti lim za pecenje i zlicom za sladoled vaditi male loptice..na svaku staviti posip od pistacija i badema ,to je extra na dati sastav u prvom dijelu.

Malo ih udaljiti jedan od drugoga jer se rasire tjekom pecenja.

Peci u predhodnozagrijanoj pecnici na 180c oko 20 minuta.

_DSC0072

MELTING MOMENTS

_DSC0081

Ovaj puta sam ih spajala sa marmeladom od borovnica.

Broj komentara: 16:

  1. svi keksići su divni, a posebno mi se sviđaju melting moments

    OdgovoriIzbriši
  2. svi su keksići super, posebno mi se sviđaju keksići prijateljstva.

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim da pravim keksice. Prelepo izgledaju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Svi su lepi i rado bih popila kaficu sa tobom i gricnula svaki:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Genijalno ime keksići prijateljstva. jako mi se sviđaju i melting moments.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super keksići!:) Baš za zasladiti dan uz šalicu toplog čaja!
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  7. Melting moments keksići izgleda prekrasno, a i ostali su super.

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivni keksici, pamtim ih za predstojece praznike :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Sviđa mi se dodatak sjeckanih marelica u tijesto :) I ovi kolačići s zobenim pahuljicama su divni, bilježim :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivni su! Melting moments su mi na vrhu liste omiljenih... :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Divno je vidjeti vas ovdje,jos samo da skuvam kavicu i da malo popricamo ....

    OdgovoriIzbriši
  12. Evo i mene na kavicu i keksiće ! :). Svaki od ovih keksića bih rado gricnula i stavljam ih na moj popis. Odlični su, a prvi će na isprobavanje ovi sa zobenim pahuljicama !

    OdgovoriIzbriši
  13. wowwwwwww hai un blog bellissimo!!!complimenti!!!ti seguo!!!!baci!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.