1. velj 2012.

Riblji dan

_DSC0060





Za zdravu i laganu hranu nema puno mudrosti..tko sta voli,sprema jede.



Kod nas su to salate i riba.

Desktop2



Ribu definitivno spremamo muz i ja,a djecica ako im nije "mrsko" sjeckaju salatu,koju rijetko kada i zavrse jer se u startu ne mogu sloziti tko ce sta raditi....ali "mrsko" im sigurno nije sjesti i jesti,sta da radimo,kada budu sami ,morace sve raditi ako misle da ne ostanu gladni.


Evo par ideja ,koje vam se mozda svide!!!




LOSOS & SALATA OD LUBENICE




_DSC0125




Poznata Grcka salata,dobila novo ruho,samo za ovaj puta..umijesto paradajza,stavila sam lubenicu,origano je dobio zamijenu za mentu i sve ostalko je isto..

RIBA U OMOTACU







_DSC0107

Omotac za ovu ribu je napravljen od mrvica(dan star kruh izmrviti),dodati isjeckane listice bosiljka,malo origana,limunove korice,pinjole,soli i bibera.




Ribu svakako prije umatanja u omotac malo natopiti limunovim sokom i posoliti.




slatki i bijeli krompir isjeci na kolutice,dodati malo maslinovog ulja i posoliti..peci i ne dozvoliti da se osusi,svako-toliko promijesati i zaliti s malo vina !!


2012-01-26



ili ovako mijesano...ovo su sve male porcije koje mi medusobno dijelimo,kako bi mladim clanovima potakli zelju za ribom...ponekada je jako tesko,a nekada se lako slozimo!!



Broj komentara: 10:

  1. Losos i salata od lubenice mi izgledaju prefino, a zanimljivo pripremljena ribica u omotaču, rižoto, lignje i lešo riba, prava rapsodija mirisa i zdravih okusa.
    Krane fotografije!


    Šaljem ti veliki pozdrav iz jako hladne i burovite Rijeke! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bože, kako ja volim te vaše riblje dane. Ja bi uvela da je svaki drugi dan riblji da je izbor morske ribe i cena ok. Ja bi ova tri tanjira sa poslednje fotke!

    OdgovoriIzbriši
  3. I mi doma pokušavamo u svakodnevnu prehranu uvesti više ribe. Krasno izgleda. Jako mise sviđa losos sa salatom od lubenice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jela s kolaža su mi jako primamljiva, a lignje obožavam.

    OdgovoriIzbriši
  5. Moji ukucani generalno vole ribu i srecna sam zbog toga. Ja vise volim morsku. Super je ideja za "omotac" od mrvica, tako jos nisam probala.
    Fotografije su ti prelepe, bas!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve tako fino...volim ribu. Super mi je ova salata od lubenice uz losos!

    OdgovoriIzbriši
  7. Divne fotografije, ribica mi izgleda savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Uh, ova u omotacu mi se posebno svidja... :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zahvaljujem svima na posjeti !!!!!!

    Samo pokusavam da iznesem neke od ideja sa pripremu ribe,mozda ce mojim posjetiteljima biti od koristi !!!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasna jela, sviđa mi se sve do jednog.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.