5. ožu 2012.

Rodendan

_DSC0034

Kao i svake godine uvijek stize mamina cestitka za rodendan prva.


Vjerujte mi da se ja bas ne radujem rodendanu ,nekako sto je veca brojka to sam ja manje zainteresovana za bilo kakvo pominjanje istog.

Ne,ne bojim se godina ali mislim da preko 40-te vise nije interesantno slavlje,a i dodijalo mi je svake godine sebi praviti tortu.
Istina je da na kraju ja najmanje pojedem,mada mi ni to malo ne treba jer mi je kolesterol veci od mene :)ali..

Posto su svi kuci,nije fer da ih ne pocastim necim slatkim.

Ovog puta sam iskoristila recept koji mi se ucinio jako interesantan po tome sto se ne mora slagati torta,nego moze biti i kolac a i krema sama za sebe.

_DSC0025

Napravila sam dan ranije proinces krofne,odbrojila koliko mi treba da popunim kalup,a ostatak spremila u frizider u NEprozirnu kutiju,misleci ih slikati zajedno sa tortom..hoces vraga,otvorili kutiju,pojeli krofnice a ja slikala samo tortu,koju preporucam za probu,krema joj je predivna.


_DSC0035

Ja sam ugadala mojima pa sam pravila dva biskvita sa orasima i dodala cokoladu tamnu u kremu kojom sam punila princes krofne,zatim sam morala izbaciti zelatinu i dodala sam bijelu cokoladu,pa mi krema nije nacvrsce ispala ali je bila jako ukusna.


_DSC0046


Original recept-http://www.coolinarika.com/recept/ekler-torta/

Broj komentara: 14:

  1. Sve najbolje želim, torta je predivna

    OdgovoriIzbriši
  2. cestitati cu ti rodjendan i pozeljeti da jos puno godina spremas ovakve torte, cineci radost drugima :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Torta izgleda famozno, ko iz sna!

    Sve najbolje ti želim za rođendan!
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan ti rođendan!!
    Torta je prekrasno dekorirana, prava proljetna!

    OdgovoriIzbriši
  5. Happy Birthday wishes to you! Not only do you share the most delicious recipes but they are so BEAUTIFUL! The cake is decorated with the prettiest little peach color flowers on a bed of yummy frosting! It looks perfect. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. jako zanimljiva i lijepa torta! Draga, sretan ti rođendan :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga moja, sretan ti rođendan. Proslavljen u najboljem društvu sa svojom obitelji. A torta je odlična, tako kremasta što ja jako volim i još majstorski ukrašena!

    OdgovoriIzbriši
  8. Srećan rođendan ti želim od ♥ i godine više ni ja ne brojim, ali uvek i za svoj rođendan napravim tortu da počastim svoje. A, kao što kažeš i ja najmanje pojedem, jer i ja imam problema sa povišenim holesterolom. Torta me je oduševila i mislim da nije baš mnogo kalorična, a što se tiče gustine krema, meni se baš to posebno sviđa, jer sam mislila da tako i treba biti. Pogledala sam recept, super je...

    OdgovoriIzbriši
  9. Sretan ti rođendan draga Mirjana ! Prekrasnu si tortu napravila i jako lijepo počastila svoje najdraže !

    OdgovoriIzbriši
  10. Torta izgleda famozno, sočno, kremasto, svilenkasto. Dekoracija je također prekrasna. Sretna rođendan i sve najbolje!

    OdgovoriIzbriši
  11. Sretan rođendan! U potpunosti dijelim tvoje osjećaje vezano uz rođendan, a i spremaje torte. Ova tvoja ipak je toliko divna da je sigurno bila "smazana" u trenu. Recept?

    OdgovoriIzbriši
  12. Sretan rodjendan!Torta izgleda neznam jel lepsa spolja ili iznutra!

    OdgovoriIzbriši
  13. Torta je zaista dobra a recept sam linkovala pri dnu ispod slike..moje promene su u dodatku oraha u tijesto i cokolade u kremu iz koje sam izvadila zelatin,no slijedeci puta cu praviti bas kao original i taj okus me zanima !!

    OdgovoriIzbriši
  14. Srecan rodjendan draga Mirjana! :) Zelim ti da jos dugo, dugo spremas ovakve predivne slatkise svojoj porodici!!! :)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.