28. svi 2012.

Osso Bucco



Hladno je i imamo potrebu za necim finim,sto nas stomacic ugrije i smiri....
Ne volim bas hladnocu ali volim kada mogu da uzivam u domacoj kuhanoj hrani,znate ono "Na kasiku !!"
Nisam nista izmislila ali svi nekako pravimo ovo poznato Milansko jelo na sebi prhvatljiv nacin.
Ovo je moj nacin spravljanja ovog jela.


Sastojci

 3kasike maslinovog ulja
 1- 1.5kg teleceg mesa sa supljom kosti
 2mrkve
2manja luka
 2 stapkeod celera(zeleni dio)
 2kasike paradajz pirea(2 svjeza paradajza)
  1kasika crvene paprike
  2kasike vegete

100gr pancete(ne slanine)
  500ml juhe (kokosja,povrce)
  1sveznjic majcine dusice
  1dcl bijelog vina
  2 lovorova lista
  2grancice ruzmarina



Priprema:

Na masnoci ispeci komade mesa,
 koje uvaljate u brasno i
 brasno otresite prije pecenja.




Izvaditi na tanjur ili odmah sloziti u serpu u kojoj ce se kuhati u rerni.
 Dodati pancetu, proprziti,dodati
 sjeckano povrce i kada dobije zlatno-zutu boju

 dodajte vino, vegetu, paradajz pire ili(cijeli paradajz, preliti vodom, skinuti kozicu, ocistiti sjemenke i isjeckati),malo bibera isoli
 crvenu papriku .

Sve to prespite preko mesa i povrca,jos prije pokrivanja dodati majcicnu dusicu,grancicu,dvije ruzmarina i lovorov list, pokrijte
folijomi “zaboravite”u rerni na 2sata, na 170C.



Servirati sailanese kuhanom palentom ili rizom u koju dodate malo kurkume ili neku po imenu koju volite kao npr. Risotto Milanese

60gr maslaca
1 glavica luka
200gr rize
750ml pileceg temeljca
100ml bijelo vina
1/4 zlicice saffron+2 zlice vode
30gr Parmesan sira
sol i beber

    Na maslacu proprziti luk,da zazuti,dodati rizu i mijesati  rizu sa lukom i masnocom oko 8minuta.
Zaliti a salicom temeljca i mijesati...dodati vino....
Rastvoriti saffron u vodi i dodati ostalom temeljcu,koji dodajemo  sve dok se riza ne skuha.Pet minuta (oko 15 minuta kuhanja)dodati Parmezan i kuhati jos 5 minuta.
Risotto bi trebao biti kuhan za 20 minuta.





Kremasta Palenta

 1salica instant palente
2 salice jusnog temeljca,moze voda
2 salice mlijeka ili pola mlijeka,pola vrhnja za kuhanje
1 zlica maslaca
sol,parmezan

U dublji sud staviti mlijeko,temeljac,dodati maslac i malo soli,pa kada pcme da kuha ,lagano sipati uz stalno mijesanje palenstu..ide brzo samo se mora paziti da se ne opecetre jer kada se palenta pocme zgusnjavati  ponekada "pukne' i zalijepi se na kozu.

Napravite Gramulata



-izrendati koricu limuna, isjeckati malo persunovog lista i par cesnjeva cesnjaka.

Broj komentara: 11:

  1. Osso buco je jelo koje nikada, baš nikada nisam radila. Ne znam zašto jer znam da je odlično. Pa kada se odlučim (problem je teletina), drago mi je da imam ovaj tvoj recept da mi pomogne:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja porodica voli jer meso dode tako mekano..pokupi sve mirise povrca,zacina ...

      Izbriši
  2. Pominje se neka panceta u receptu a ja je ne vidim ili mi je promakla kolicina inace predivno izgleda

    OdgovoriIzbriši
  3. ovo uvijek želim probati, ali naši mesari nisu skloni rezati kost na komade!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaaaaaako fino, meni izgleda fantastično jer volim takva jela! Ne znam s čime bih radije jela - palentu apsolutno obožavam, ali rižoto mi se jako sviđa. U svakom slučaju, hvala na receptu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super za ovaj recept. Volim ovakva jela i kao što kažeš posebno dobro idu u hladnije dane. Do sada se nisam okušala u pripremi Osso Bucco-a i tvoj recept i način pripreme će mi sigurno dobro doći. Prije svega isprobati ću kremastu palentu, jako dobro mi zvuči ovako skuhana !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Branka ja obozavam palentu..ponekada je skuham samo na vodi i odozgo stavim sir i malo kiselog vrhnja,paradajz salata i meni naj jelo..u zimskim danima uvijek u palentu ubacim svjezih zacinskih trava,vlasac,persun,nekako mi tako ojaca jelo ,mozda je smijesno ali ja tako radim,a ako slucajno ne pojedem sve,ljpo je ohladim i sutradan rezem u snite koje samo naglo pepecem na grilu..

      Izbriši
    2. Mirjana hvala ti puno na ovim odličnim idejama za palentu. Sa ovakvim kombinacijama zbilja se može napraviti i samostalno ukusno i fino jelo i može je se maksimalno iskoristiti. Hvala !

      Izbriši
  6. Super ukusno zvuci recept! Pravo zimsko jelo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kremastu palentu ću odmah isprobati za ručak, zvuči fantastično! Osso buco još nisam pravila, pričekaću da i kod nas malo zahladi, pa ću obavezno isprobati ovaj recept!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.