31. sij 2014.

Kokos trokuti

       Jednostavni,brzi,dekorativni trokutici,koji su meni jako dragi jer se za njih ne mora paliti pecnica pogotovu  kad vas sunce grije  i teperatura doseze +40C





KOKOS TROKUTI

50 mlvode 
150 gr secera
100gr maslaca 

200gr mlijeka u prahu
50gr kokosa
100gr zele bombona 


...u serpici otopiti maslac,secer i vodu,dodati mlijeko u prahu,kokos i zele bombone..smjesu sipati u oblik koji volite,ja sam napravila trokute !!



..dobije se tocno jedan kalup trokutica .

Broj komentara: 9:

  1. Uh kako sam sretna da te opet čitam.Jako lepe recepte praviš kao i uvek.Kokos volim mnogo ga koristim i kao mleko i kao krem.Ovo će biti nešto novo na repertoru.
    Ujedno da tebe i tvoje citaoce pozovem na jednu lepu Nagradnu Igru na mom blogu.
    Sve informacije su ovde
    http://dzolistic.blogspot.co.nz/2014/02/nagradna-igra.html
    Ako smeta ti slobodno izbriši,ako ne smeta podeli na Face.
    Lep pozdrav sa sunčanog Novog Zelanda

    OdgovoriIzbriši
  2. vrlo jednostavni a ukusni i dekorativni.odličan razlog da isprobram ovakav kalup.veliki pozzz

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš jednostavno, a šareno i dekorativno... :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Napravili smo nedavno drveni trouglasti kalupic i nekako sam na njega zaboravila. Super su ti kolacici, ove zele svetle iznutra kao fenjercici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Izgledaju privlacno, ali najbitnije je da se rerna ne mora ukljucivati ;-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super su mi trokutići, ja još uvijek tražim trokutasti kalup, valjda jednom na njega i naletim, do tada isprobati ću recept u nekom drugom obliku !

    OdgovoriIzbriši
  7. Volim tvoje receptice, a ovi trouglici se tako divno presijavaju na suncu.:)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam puno !! meni su bas interesantni ovako sareni :)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.