29. kol 2014.

Ferrero Torta

    Jos jedna jako velika torta,koju mozete poosluziti za vece okupljanje,rodendan,svadbu ili sl.

Kombinacija,oraha,ljesnjak,krem sira,nutele,...


Napravljena je od dvije vrste biskvita.
Prvi biskvit je iz torte od cokolade i oraha,a drugi ide ovako:

10bjelanjaka
250gr secera
180gr mljevenih ljesnjaka
2 zlice kakao u prahu
2 zlice brasna
(napraviti 2 ovakva biskvita)

Bjelanjke i secer dobro izmiksati u cvrsti snijeg,dodati ,rucno,mljevne bademe,brasno i kakao,koje naprije izmijesate da se brasno i kakao izmijesaju jednako u smjesi.
Smjesu istresi u kalup(promjera30cm)i peci na 180C u predhodno zagrijanoj rerni 30minuta.
Potpuno ohladiti.

sve biskvite prerezati vodoravno,da se dobiju dva lista...prvi biskvit neka vam bude donja i gornja kora..premazivati kremom.

Krema
(by carica69)

1kg krem sira
(philadelphija)
1litar vrhnja za slag
1kg nutele
200gr mljevenih ljesnjak
200gr samljevenih napolitanki okusa ljesnjak

Krem sir i nutelu dobro izmutiti,pa dodati vrhnjr(predhodno umuceno u slag)
Postepeno umijesati samljevene napolitanke i ljesnjak.

Ovom kremom premazivati svaki biskvit i okolo tortu.

Tortu ukrasiti po vasoj zelji.

**Ja sam ukrasila sa listicima badema koje sam polako lijpila jedan po jedan sve okolo torte,prije dodavanja ljesnjak i napolitanki u kremu,odvojila sam par zlica da bi imal za gornju dekoraciju.
Istoplila sam 300gr cokolade za kuhanje sa [par zlica ulja i time prelila gornji dio torte,zatim sam okolo po kremi ,kojom sam ukrasila tortu poslagala ljesnjak preliven cokoladom !!

2 komentara:

  1. Oprosti ,ne znam jesam li dobro shvatila,ali to je znači šest kora (dva puta peći biskvit od 10jaja i torta od oraha i čokolade...?)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.