25. lis 2014.

Kiflice punjene datuljama/urmama





                  Volim ja datulje/urem..ja ih ustvari zovem "Datule",meni tajo jednostavnije,a nisam sigurna da li je to tocan izgovor..ma tko vise mari o tome kad je slatkis na stolu :)

Naisla sam zapisano tijesto za brze kiflice,pa sam ih htjela isprobati,bas sa ovim tijestom i ujedno da potrosim zaostale datule sto se skrivaju u vrecici poduze vriojeme.

Za tijesto je potrebno:

350 gr brasna
(vanjska temperatura je visoka i imala sam osjecaj da mi je bas otislo oko 350gr. brasna jer sam odvagnula 300,ali mi je tijesto bilo ljepljivo ,pa sam dodala jos)
250 gr gustog jogurta ili kieslog vrhnja
2000gr maslaca,sobne temperature..
vanilin secer
1/2 praska za pecivo,koje sam ja zaboravila staviti!!?
50gr secera
limunova korica,koju ja volim staviti u svako tijesto  kada pravim slatko
Fil
oko 300gr suhih datula/urmi
1 naranca korica (koricu izrendati,sok iscjediti)+ vode po potrebi

secer u prahu



U dubljoj zdjeli pomijesati brasno,secer,maslac i rukama "utrljati "mrvice..dodati jogurt i zamjestiti tijesto.
Ukoliko se tijesto lijepi dodati jos brasna  ako ne ,ne dodajte vise ,nego tijesto pustite 5 minuta da ostoji.

Posto sam ja kiflice punila datulama(bile su suhe),pa sam ih uz dodatak soka jedne narance zagrijala na sporetu dok nisu pocele kuhati..trebalo mi je jos soka,pa sam dodala limuna i malo vode,na oko 300gr suhih datula.

Dobila sam jako gustu sjesu.Stavila sam fil na stranu da se prohladi.

Tijesto sam podijelila na dva dijela.
Ravila sam krugove i njih sam izrezala na 12 dijelova,da mi kiflice budu manje,vi kako zelite.




svaki trokut tijesta sam nafilovala filom i zamotala u kiflicu...stavila peci u predhodno zagrijanu rernu na 200C oko 25 minuta.

Prohladene uvaljala u prah secer koji zam zamirisala vanilin prah secerom,koji je inace kupim u turskim trgovinama ...inace se moze samljeti da bude prah,tako ljepse mirise !!



Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.