12. pro 2014.

Puter puslice

Nisam mogla odoliti,morala sam ih napraviti jer su mi se strasno svidjeli cim ih je Gaga u kujni postavila na svoj blog.Jeste da im je oblik kao poznati kolacici non plus Ultra ali ovo je kolac sa divnom kremom ,koji me podsjeca na Puslica tortu...mmmm,Hvala Gaga,recept je odlican  !!!!




   Za tijesto je potrebno:

         140 gr maslaca
         140 gr brasna
         2 zlice secera
         2zumanceta

    
snijeg:

         3 belanceta
         240 gr secera
         malo vanilin-secera
         malo soka od limuna

      
 Nadjev/krema

         150 gr maslaca
         120 gr secera u prahu
         100gr rendane cokolade
                  3 zumanceta




   Od maslaca,brasna ,secera , i 2 zumanceta zamijesiti tijesto, pa ga ostaviti petnaestak minuta na hladno da odmori.


         Za snijeg mutiti 3 belanceta sa secerom, sokom od limuna i malo vanilije..mutiti malo duze da se sav secer otopi I bjelanci postanu sjani I cvrsti.






         Tijesto razviti tanko , malim kalupom izvaditi kolacice i svaki premazati snijegom (moj kalup je prennika oko 3 cm).


 Peci na tihoj vatri (ja sam pekla 20 minuta na 150°C i još 20 minuta na 120°C.)


         Dok se peku puslice, napravitinadjev.

Zumanca umutiti sa secerom u prahu dok ne pobijele,zatim ih staviti na vodenu kupelj I mutiti dok se ne pojave tragovi metlica na dnu posude,,smjesa ce se vidno zgusnuti ili u mikrovalnu 3x po 1 minut,nakon svakog minuta izvaditi zumanca I promijesati.

U prohladeni nadjev dodati maslac I jos secera ako zelite slade.





         Ispečene keksice- puslice ohladiti i spajati po dvije   sa cokoladnim nadjevom..


Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.