9. ruj 2016.

RIBLJI PAPRIKAS

      Iako rodjena u Posavskoj ravnici,nisam bas bila ljubitelj ribe.
Puna kostiju,nije me bas privlacila jer je bilo puno lakse narezati slanine i kobasice,uzeti komad kruha i izaci van igrati se.
Danas ,jedem vise ribu nego u mladjim danima ali svejedno biram laksi nacin,tj. kupim gotove filete.
Veci izbor ribe me je privukao da je vise i konzumiram.

Pripremljena na bilo koji nacin,je odlicna ali najukusnija je riba  pecena pored otvorene vatre,na rasljama(nesto poput raznja) a to ima samo u Slavoniji.




 Riblji paprikas

700g ribe
(ja sam koristila svjezi bakalar)
2 lovorova lista
1 glavica luka
2-3 cesnja cesnjaka
2 zlice crvene "tucane"paprike
1 zlica paradajz pirea
1dl bijelog suhog vina
1lit.vode ili ribljeg temeljca
1 zlica mediteranskih suhih zacina
sol i bibera po potrebi

   Ako koristite cijelu ribu,morate je predhodno ocistiti i isjeci na komade.
Na malo masnoce,proprziti sitno sjeckani luk,do zlatno-zute boje.
dodati cesnjak,papriku,lovorov list,paradajz pire i sipati vino...pustiti da ispari miris,zatim dosuti vodu ili riblji temeljac.
Pustiti da kuha 10-ak minuta.
dodati komade ribe,poklopiti i smanjiti temperaturu da se riba skuha na laganoj vatri jer tako ce komadi ribe zadrzati oblik,nece se pokidati u sitnije komadice.

Po zelji mozete dodati ljutu papricicu i 1 zlicu octa/sirceta.
Takodjer ,ponekad dodatm i 2 manja krompira ili napravim noklice od brasna i jaja i vode,te ih ukuham u paprikas....




Danas sam napravila pogacice(scones) koje inace pravim kada nemam domaceg kruha ili se bas pozelimo da pojedemo tople  pogacice !

2 komentara:

  1. Kao i ti, ne volim te slavonske specijalitete jer ne volim ni riječnu ribu, a i sve mi je to masno. Odabrala si savršenu ribu i ovo je sigurno odlično. Mislim da i nije paprikaš, već više fina riba u mediteranskoj salsi.:))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.