3. svi 2017.

Minestrone supa/corba

     Usli smo lagano  u Jesen i hladnije ,jos uvijek, suncane dane.
Corba je uvijek dobro dosla a posebno nama (muzu i meni)starijim osobama :)....volimo jela "na zlicu'!
Ovog puta sam je pravila ja,pa sam dodala vise paradajza,za razliku od muza ,on nekako paradjz teze podnosi i izbjegava,no ne moze uvijek po njegovom...




Od ovih namirnica sam dobila corbe za 6-8 osoba ako vole dobro jesti :)

1 domaca dimljena kobasica(200g)
200g domace susene slanine
 zlica ulja
1 glavica luka
2-3 cesnja cesnjaka/bijelog luka
1 tikvica
1 mrkva
150g bundeve
2 zelene grncice celera
2 zlice paradajz pire
400g limenka paradajza
(moj je bio sa dodatkom zacina,origano,bosiljak)
400g limenka bijelog graha/pasulja
(tzv.butter beans)
1/2 sveznja livadskog kupusa/kale
1..5 lit.povrtnog temeljca ili voce
sol,biber,vegeta ili zacin C,sta volite,po vasem ukusu


     Povrce oprati,isjeckati  na zeljene oblike.
U dublji lonac ili serpu,staviti maslinovog ulja 1 zlicu,pa dodati isjeckanu slaninu i kobasicu,oni ce dodatno pustiti masnocu,zato ne treba puno ulja!

Prziti dok luk  postakli,slanina i kobasica zamirisu :)
Dodati nasjeckano povrce,sve osim kupusa,njega dodajemo pred sami zavrsetak!
Paradajz iz limenke i grah/pasulj,njega malo operite pod hladnom vodom.

Kada se povrce proprzilo,dodati paradajz pire i sve zaliti povrtnim temeljcem ili vodom.
Staviti da provri,zatim smanjiti temperaturu i pustiti da corba lagano kuha.

**Ja sam kuhala oko30 minuta jer radim na plin i povrce sam isjeckala sitnije i time mi se brze skuhalo.
Dodati zacine,ono sto vi volite..ja dodajem samo sol i biber jer sam zacine imala i u paradajzu a i u povrtnom temeljcu.
Pred kraj kuhanja,dodati livadski kupu/kale i poklopiti da se kupus skuha u pari i vreloj corbi.

Ako vam je corba rijetka,slobodno dodajte 1 zlicu gustina i malo vode pa sipajte u vodu ili uzmite jednu kutlacu corbe i izblendajte  pa vratite u ostalu corbu,tako ce te dobiti guscu corbu!



Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.